FLAC 3D 5.0 x64

FLAC 3D 5.0 x64

  • کاربرد : نرم افزار مدلسازی و شبیه سازی سازه های سنگ و خاک
  • نسخه :Version 5.0 x64
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 64 Bit
  • تولید کننده : Itasca Consulting Group
  • سال تولید : 2018

توضیحات

یک برنامه متفاوت دو بعدی و سه بعدی برای محاسبات مهندسی مکانیک می باشد و در بسیاری از مسائل عمرانی و معدنی هم استفاده می شود. این برنامه از سازه های ساخته شده خاک و سنگ شبیه سازی و مدلسازی می کند. از آن می توان برای بررسی پایداری استاتیکی و دینامیکی سازه های سنگی و خاکی زیر زمینی یا سطحی همچون شیب های سنگی استفاده کرد. برای فرایندهای فیزیکی ناپایدار راه حل های پایدار ارائه می دهد. همچنین معیارهای شکست مختلفی از جمله معیار شکست مور-کولمب، دراکر پراگر، هوک و براون برای آن تعریف شده اند. طیف وسیعی از ماژول اختیاری از جمله: حرارتی و خزش محاسبات، قابلیت تجزیه و تحلیل دینامیکی، مدل جریان سیال دو فاز و مدل های ساختاری تعریف شده توسط کاربر در c++ نوشته شده است. این برنامه دارای رابط کاربری گرافیکی می باشد و چند ژنراتور Grid به صورت اشکال رایج دارد.


قابلیت های کلیدی نرم افزار FLAC:
- تحلیل پایداری شیب های طبیعی خاکی، سنگی و خاکریزهای حاوی سازه های نگهدار، تحت بارگذاری دینامیکی و استاتیکی در شرایط محیطی اشباع و خشک
- تحلیل پایداری حفاری های زیرزمینی در محیط های ناهمگن به همراه سازه های نگهدار
- مدلسازی اندرکنش سازه با خاک یا سنگ
- مدلسازی رفتار غیر خطی و تغییر شکل های بزرگ
- مدل های رفتاری
- مدل خطی ایزوتروپ و آنیزوتروپ
- مدل های غیر خطی
- مدل مور- کولمب
- مدل رفتار نرم شوندگی و سخت شوندگی
- و ...

Description

FLAC is a two-dimensional explicit finite difference program for engineering mechanics computation. This program simulates the behavior of structures built of soil, rock, or other materials that may undergo plastic flow when their yield limits are reached. Materials are represented by elements, or zones, that form a grid that is adjusted by the user to fit the shape of the object to be modeled.

Here are some key features of "FLAC":

- Large-strain simulation of continua with optional interfaces that simulate distinct planes along which slip and/or separation can occur.
- Explicit solution scheme, giving stable solutions to unstable physical processes.
- Groundwater flow with full coupling to mechanical calculation (including negative pore pressure, unsaturated flow, and phreatic surface calculation).
- Convenient specification of general boundary conditions.
- Structural elements (including non-linear material behavior) with general coupling to the continuum.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری