inFlow Inventory Premium 2.5.1

inFlow Inventory Premium 2.5.1

  • 5.0 (1 رای)
  • کاربرد : مدیریت امور مالی و حسابداری کسب و کارهای کوچک و متوسط
  • نسخه :Version 2.5.1
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Archon Systems
  • سال تولید : 2018

توضیحات

نرم افزاری سودمند برای مدیریت امور مالی و حسابداری کسب و کارهای کوچک و متوسط است. با استفاده از این نرم افزار تمامی کارهای واحد حسابداری و واحد امور مالی شرکت را میتوانید به صورت یکپارچه و مکانیزه کنید و نمایی کلی از اطلاعات را در یک داشبورد مدیریتی منظم مشاهده و کنترل کنید. یکی از ویژگی های جالب این برنامه پشتیبانی از دستگاه های بارکدخوان است. لذا واحدهای فروش شما به راحتی میتوانند از طریق دستگاه های بارکدخوان اطلاعات محصولات را با دقت بالایی در برنامه ثبت کنند.این کار باعث کاهش خطاهای انسانی میشود و دقت امور حسابداری را افزایش میدهد.

در این برنامه تاریخچه تمامی تراکنشها در مورد یک محصول خاص و یا یک فعالیت خاص را میتوانید مشاهده کنید. تمامی این اطلاعات به صورت جداول و گزارشهایی مرتب نمایش داده میشود. محصولات، تراکنشها و اطلاعات مختلف را میتوانید بر اساس موقعیت مکانی و با امکان ایجاد زیرگروه در برنامه ذخیره کنید. این کار دسترسی به اطلاعات ذخیره شده مرتبط با یک موقعیت مکانی خاص را بسیار ساده میکند. این نرم افزار میتواند ایمیلهای مختلفی بر اساس شرایطی که شما تعریف میکنید در موقعیت های زمانی گوناگون به یک یا چند ایمیل ارسال نماید.

یکی از مهمترین بخشهای هر برنامه حسابداری و مدیریت فروش، بخش گزارشها است. اصولا برنامه حسابداری که گزارشات خروجی مناسبی نداشته باشد محکوم به شکست است چونن در نهایت این گزارشات هستند که قدرت نتیجه گیری های دراز مدت به ما میدهند. این برنامه انواع گزارشات غنی به همراه اطلاعات گرافیکی و چارتهای گوناگون ارائه میدهد که در فهم انبوهی از اطلاعات بسیار کارساز است. این گزارشات دارای قالبهای از پیش تعریف شده است که البته بنا به سلیقه شما قابل سفارشی سازی نیز هست. داشبورد مدیریتی این برنامه نیز به خوبی اطلاعات مهم را نمایش میدهد که با کلیک بر هر بخش میتوانید جزئیات بیشتری از اطلاعات به دست آورید.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری