JMAG-Designer 16.0 Win64

JMAG-Designer 16.0 Win64

  • کاربرد : نرم افزار طراحی، توسعه و شبیه سازی تجهیزات الکترومکانیکی
  • نسخه :Version 16.0 Win64
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 64 Bit
  • تولید کننده : JMAG
  • سال تولید : 2018

توضیحات

نرم افزاری برای طراحی، توسعه و شبیه سازی تجهیزات الکترومکانیکی است. این برنامه با شبیه سازی حالتهای پیچیده رفتار ماشین را در مقابل تاثیر پدیده های فیزیکی پیش بینی و ارزیابی میکند. درک دقیق رفتار ماشین در این مرحله بسیار مهم است چرا که وجود یک اشتباه باعث میشود تا متحمل هزینه های فراوانی شویم. این برنامه با در نظر گرفتن این موضوع تمامی حالتهای مورد نظر شما را با دقت بالایی بر روی ماشین آزمایش میکند تا در فاز تولید دچار این ضررها نشویم. واسط کاربری این برنامه ساده طراحی شده است و کاربران مبتدی و هم حرفه ای بدون هیچ گونه مشکلی میتوانند در مدت زمان کمی به قابلیتهای این نرم افزار اشراف کامل پیدا کنند.

یکی از مزیت های این نرم افزار را میتوان آنالیز پارامتریمک آن دانست. در این روش با تغییر پارامترهای مختلف رفتار ماشین را زیر نظر میگیریم. به نقاط بیشینه و کمینه دست پیدا میکنیم. فرکانس تغییرات را میتوانیم در یک بازه زمانی خاص بسنجیم. با استفاده از JMAG-Designer به راحتی میتوانید انواع میدان های مغناطیسی را شبیه سازی کنید و تاثیر آن را بر روی پدیده های فیزیکی مشاهده کنید. با استفاده از این برنامه طراحی ترانسفورماتورهای کاهنده و افزاینده کار دشواری نخواهد بود. لازم به ذکر است که این نرم افزار علاوه بر کاربردهای عملی میتواند ابزار ارزشمندی برای یادگیری و آموزش مباحث فیزیک در این حوزه باشد. شما بدون انجام دستی محاسبات میتوانید تاثیر تغییرات در پارامترهای مختلف را به صورت واقعی و شبیه سازی شده ببینید. این موضوع یعنی آزمون و خطا و بررسی تئوری در عمل تاثیر مطلوبی در درک یادگیری شما خواهد داشت.

Description

This is the high-speed, high-precision FEA software tool at the core of JMAG.
An intuitive interface and precise modeling technology with a wide variety of results displays are built in.
Multifaceted evaluation of various design ideas is made possible by freely manipulating geometry, material properties, and drive conditions.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری