KAPPA Ercin 4.02.04

KAPPA Ercin 4.02.04

  • 2.5 (2 رای)
  • کاربرد : نرم افزار جهت آنالیز داده‌های داینامیک
  • نسخه :Version 4.02.04
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : KAPPA
  • سال تولید : 2018

توضیحات

عنوان یک مجموعه نرم‌افزاری کامل جهت آنالیز داده‌های داینامیک بوده که در حوزه اکتشاف و استخراج پیشرفته مخازن نفت تمامی ابزارهای لازم برای این کار را فراهم نموده است. مهمترین نرم‌افزار این بسته برنامه سفیر (Saphir) بوده که برای تجزیه و تحلیل رفتار گذرا فشار در مخازن نفتی به کار می‌رود. این برنامه عموما برای چاه‌آزمایی که به بررسی و تجزیه‌وتحلیل رفتار مخزن در طول زمان می‌پردازد، استفاده می‌شود. نتایج حاصل از چاه‌آزمایی تاثیر زیادی در تشخیص مقادیر واقعی پارامترهای مخزن دارد و به دست آوردن مقادیر واقعی این تغییرات بعد از حفر چاه، مدل دقیق و به‌روزی از مخزن در اختیار مهندسان قرار میدهد.

با این برنامه میتوان شاخص‌های بهره‌دهی مخازن و پارامترهای مختلفی مثل نفوذ‌پذیری سنگ مخزن، ضریب پوسته، انباشت چاه و بسیاری دیگر از پارامترهای دخیل در تغییرات مخزن طی زمان را محاسبه کرد. این برنامه تخصصی اساسا بر مبنای منحنی مشتق فشار که بر حسب زمان میباشد کار میکند. از سفیر میتوان برای حالتهای مختلف مخزن مانند چاه‌های افقی، تداخل چاه‌ها، فشار مرزی و تخلخل دوگانه استفاده کرد. Topaze NL نرم‌افزار دیگر این مجموعه جهت آنالیز دبی گذرا است که با آنالیز منحنی افت، عملکرد آینده مخازن را پیش‌بینی کرده و مشخصه‌های آن را تعیین میکند. Ecrin نرم‌افزار دیگری نیز تحت عنوان Rubis برای مدل‌سازی چند منظوره عددی و در نهایت Amethyste نرم‌افزار کاملی جهت محاسبه اثرات عدم قطعیت و ضریب بهره‌دهی چاه‌های نفتی در خود جای داده است.

امکانات و ویژگی‌های KAPPA Ecrin:
محیط گرافیکی پیشرفته و جذاب
نمایش داده‌های جمع آوری شده بر روی نمودار
حاوی برترین ابزارهای چاه‌آزمایی
امکان تجزیه و تحلیل رفتار گذرا مخازن
امکان آنالیز دبی گذرا
توانایی تحلیل عددی و محاسبه ضریب بهره‌دهی چاه‌های نفتی
امکان آنالیز نفوذ‌پذیری سنگ مخزن
امکان استفاده برای حالتهای مختلف مخزن
و …

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

  • amir
    (13:57)   1400/5/3
    گزارش تخلف گزارش تخلف دارد
    چرا این نرم افزار نصب نمیشه ؟

بارگزاری