Kubotek KeyCreator v13.5.0 (x64)

Kubotek KeyCreator v13.5.0 (x64)

  • کاربرد : نرم افزار طراحی و ساخت قطعات مکانیکی
  • نسخه :Version 13.5.0 (x64)
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 64 Bit
  • سال تولید : 2018

توضیحات

نرم افزار توانمند برای طراحان، تولید کنندگان و تحلیلگران جهت طراحی و ساخت قطعات مکانیکی است. این برنامه با انعطاف پذیری بالایی که دارد این فابلیت را در اختیار متخصصین قرار میدهد تا به آسانی قطعات مکانیکی را طراحی کنند، تغییر دهند و در صورت نیاز آنالیز کنند. این نرم افزار در فضایی بدون محدودیت امکان دیزاین کردن هر نوع قطعه مکانیکی را به کاربران میدهد. هندسه قطعات را به سادگی میتوانید تغییر دهید، به این نکته نیز توجه داشته باشید که با کوچکترین تغییرات در طراحی قطعه، تمامی اطلاعات و آنالیز متصل به آن بروزرسانی میشود. به عنوان مثال نقشه محصول بر اساس تغییرات اعمال شده آپدیت میشود، این موضوع باعث میشود تا بدون نگرانی از به هم خوردن محاسبات قبلی شما بی نهایت بار تغییرات لازم را در طراحی اعمال کنید تا به نتیجه دلخواه دست پیدا کنید.

اضافه کردن اشکال و اجرام جدید به طراحی، حفره ها و سایر موارد در این برنامه به راحتی امکان پذیر است. این نرم افزار ابزارهای مدلسازی در اختیار شما قرار میدهد که توسط آن امکان مدلسازی کوچکترین قطعات تا بزرگترین و پیچیده ترین قطعات مکانیکی مقدور خواهد بود. یکی از ویژگی های جالب این نرم افزار امکان ایمپورت کردن مستقیم مدلهای CAD از سایر نرم افزارهای مشهور مانند اتوکد یا اینتلی کد میباشد. همچنین امکان اکسپورت کردن نتایج در فرمتهایی دیگر برای تکمیل پروژه در نرم افزارهای تخصصی مربوطه امکان پذیر است.

یکی از نقاط قوت این محصول تولید نقشه های دقیق از محصول است. این نقشه های به همراه اطلاعات کامل و مفصل به صورت خودکار تولید میشوند و از آن میتوان برای ارتباط با سایر متخصصین و اعضای گروه استفاده کرد. در واقع این نقشه بازنمای دقیق مدل در دنیای واقعی خواهد بود. در این نرم افزار امکان متحرک سازی مدل برای نمایش نحوه عملکرد محصول نیز وجود دارد. از این مدل متحرک میتوان جهت درک بهتر عملکرد قطعات پیچیده بهره جست. این برنامه همچنین امکان تولید کدهای مورد نیاز دستگاه های CNC و ماشین کاری را نیز دارد که قابلیت ارزشمندی محسوب میشود.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری