Megatech MegaCAD 3D 2016 x86

Megatech MegaCAD 3D 2016 x86

  • کاربرد : یکی از قدرتمند ترین نرم افزار های طراحی و مهندسی
  • نسخه :Version 2016 x86
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 Bit
  • تولید کننده : 3D CAD Software
  • سال تولید : 2018

توضیحات

یکی از قدرتمند ترین نرم افزار های طراحی و مهندسی می باشد که جهت شبیه سازی ، مدل سازی و طراحی مدل های 3 بعدی است . نرم افزار Megatech MegaCAD 3D این امکان را به شما می دهد که به ساده ترین روش ممکن انواع مدل های 3 بعدی خودتان را در محیطی ساده و پر از ابزار های مختلف برای طراحی ، مدل سازی کنید . در شرکت های بزرگی که به ویژه مدل های بسیار کوچکی با جزئیات بالا می خواهند تولید و طراحی کنند ، این نرم افزار بسیار مناسب این کار می باشد .

تمامی قابلیت های این نرم افزار به صورت کاملا رایگان ارائه می شود که می توانید از آنها استفاده نمایید . ابزار ها و پلاگین هایی که در محیط طراحی در اختیارتان قرار می گیرد ، این امکان را به شما می دهد که مدل 3 بعدی خودتان را به صورت دقیق و با جزئیات و کیفیت بالا طراحی و تولید کنید . همچنین یکی از قابلیت های جالب و ممکن این نرم افزار ، تلفیق مدل های 2 بعدی با 3 بعدی می باشد که بسیار قابلیت کارآمد و پرکاربردی است .

ویژگی ها و قابلیت های نرم افزار Megatech MegaCAD 3D :
محیط طراحی بسیار ساده و کاربردی
حجم بسیار مناسب برای یک نرم افزار طراحی و مهندسی
در اختیار داشتن ابزار ها ، ماژول ها و پلاگین های مختلف برای طراحی دقیق
بهبود سرعت در طراحی و صرفه جویی در وقت با استفاده از قابلیت های ویژه نرم افزار
کشیدن و رها کردن (درگ و دراپ) اشیاء ها ، عناصر و آیتم ها به حرکت و یا ترتیبت دادن
رایگان بودن تمامی قابلیت ها و ویژگی ها
تلفیق مدل های 2 بعدی به طرح ها و مدل های خودتان
تبدیل نمایه های 2 بعدی به جامدات و مدل های 3 بعدی به طور مستقیم
سیستم مورد نیاز

Description

Megatech Software GmbH., hat eine Aktualisierung auf MegaCAD Products 2017 veröffentlicht. MegaCAD, die professionelle 3D/2D-Spezialsoftware zum freien Konstruieren ohne Einschränkungen. Das Programm verbindet die Vorteile des parametrischen, historienbasierten Modellierens mit der Anwenderfreundlichkeit eines direkten, historienfreien Modellierungsansatzes.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری