Mentor Graphics ModelSim SE 10.5

Mentor Graphics ModelSim SE 10.5

  • 5.0 (1 رای)
  • کاربرد : نرم افزار شبیه سازی و بررسی طرح ها
  • نسخه :Version 10.5
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Mentor Graphics
  • سال تولید : 2018

توضیحات

یک ابزار برای شبیه سازی و بررسی زبان های توصیف سخت افزار Verilog, VHDL و سیستم های Verilog می باشد. همه طراحان، طرح ها را در کتابخانه کامپایل می کنند و کاربران به شبیه سازی طرح های جدید در این نرم افزار با ایجاد یک کتابخانه به نام Work که نام پیش فرض کتابخانه توسط کامپایلر می باشد می پردازند. بعد از ایجاد کتابخانه های کاری مرحله بعدی تدوین واحد طراحی است. کتابخانه ایجاد شده در ModelSimبا تمام سیستم عامل ها سازگار است که شما می توانید طرح خود را در هر پلت فرم شبیه سازی کنید. این برنامه برای اولین بار فن آوری شبیه ساز ترکیب کرنل (SKS) با یک واحد اشکال زدایی محیط برای Verilog, VHDL و سیستم های Verilog می باشد. ModelSim SE یک نرم افزار مبتنی بر ویندوز است که طرح های FPGA و ASIC را شبیه سازی می کند و در اختیار کاربران قرار می دهد. این برنامه از استانداردها و پلت فرم های bes پشتیبانی می کند و این باعث شده تا با ابزارها و فرایندهای دنیای واقعی بهتر تطابق پیدا کند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار ModelSim Se:
- ویرایشگر HDL
- موتور شبیه سازی Single-Kernel
- بهینه سازی عملکرد Verilog RTL & Gate
- بهینه سازی عملکرد VHDL RTL & VITAL
- پشتیبانی از VCD و VCDهای گسترده
- شبیه سازی مجدد VCDها
- شبیه سازی تعاملی
- چند زبانه بودن
- اشکال زدایی یکپارچه
- رمزگذاری VHDL 2008 و Verilog 2005
- و ...

Description

ModelSim is a tool for simulation and verification for Verilog, VHDL and system Verilog. All the designs are compiled into the library and the user start the new design simulation in ModelSim by creating a library which is called work. Work is the default library name used by the compiler. Once the working library is created the next step is to compile the design units into it. The created library of ModelSim is compatible with all the platforms which means you can simulate your design in any platform.

Mentor Graphics was the first to combine single kernel simulator (SKS) technology with a unified debug environment for Verilog, VHDL, and SystemC. The combination of industry-leading, native SKS performance with the best integrated debug and analysis environment make ModelSim the simulator of choice for both ASIC and FPGA designs. The bes standards and platform support in the industry make it easy to adopt in the majority of process and tool flows.

Here are some key features of "ModelSim SE":
- HDL Editor
- Single-Kernel Simulation Engine
- Verilog RTL & Gate Performance Optimizations
- VHDL RTL & VITAL Performance Optimizations
- VCD and Extended VCD Support
- VCD Re-Simulation
- Batch Mode Simulation
- Integrated Sim Farm Support (via JobSpy)
- Interactive Simulation
- Black Box Regression Suite Throughput
- Checkpoint & Restore
- VHDL 2008 Encryption
- Verilog 2005 Encryption
- SWIFT Interface / SmartModels

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری