Mentor Graphics QuestaSim SE 10.4e x86

Mentor Graphics QuestaSim SE 10.4e x86

  • کاربرد : نرم افزار شبیه سازی، تست برنامه ریزی و دیباگ تراشه های FPGA و SoC
  • نسخه :Version SE 10.4e x86
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 Bit
  • تولید کننده : Mentor Graphics
  • سال تولید : 2018

توضیحات

نرم افزاری از شرکت Mentor Graphic است که برای شبیه سازی، تست برنامه ریزی و دیباگ تراشه های FPGA و SoC ارائه شده است. این برنامه از زبانهای توصیف سخت افزاری زیادی همچون Verilog, SystemVerilog, VHDL, SystemC, PSL و UPF پشتیبانی میکند و با ابزارهای مختلفی که در اختیار شما قرار میدهد امکان تست برنامه ریزی تراشه های فوق را قبل از طراحی و پیاده سازی واقعی در اختیارتان قرار می‌دهد. Questa Simulator در واقع هسته شبیه سازی و دیباگ پلتفرم جامع ارزیابی Questa است که باعث کاهش ریسک ارزیابی تراشه های مذکور میشود. Questa لایه های انتزاعی زیادی از (TLM (Transaction Level Modeling گرفته تا RTL ، گیتها، ترانزیستورها و … را برای طراحی و ارزیابی تراشه های Soc و FPGA تحت پوشش قرار میدهد، این برنامه همچنین از ارزیابی اثبات محور (ABV)، روش ارزیابی باز (OVM) و روش ارزیابی جامع (UVM) برای افزایش بهره وری آزمونها، خودکارسازی و قابلیت استفاده مجدد پشتیبانی میکند.

امکانات و ویژگیهای Questa Simulator :
کارآمدی بالا و پشتیبانی از چندین زبان توصیف سخت افزاری
ارزیابی های کارآمد و پیشرفته
استفاده آسان و دیباگ سریع
تولید خودکار تست ها
شبیه سازی چند هسته ای و انجام تست ها به صورت موازی
و…

Description

Mentor Graphics Corporation, a world leader in electronic hardware and software design solutions, providing products and consulting services, has released QuestaSim SE 10.4e, is advanced simulator combines high performance and capacity simulation with unified advanced debug and functional coverage capabilities for the most complete native support of Verilog, SystemVerilog, VHDL, SystemC, SVA, UPF and UVM.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری