Schlumberger Hydro GeoAnalyst 2014.2

Schlumberger Hydro GeoAnalyst 2014.2

  • کاربرد : نرم افزار سیستم مدیریت آب های زیرزمینی و داده های زیست محیطی
  • نسخه :Version 2014.2
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Schlumberger
  • سال تولید : 2018

توضیحات

یک سیستم مدیریت آب های زیرزمینی و داده های زیست محیطی می باشد که داده های زیست محیطی را ذخیره و سازماندهی کرده و به شما جهت ایجاد سریع نتایج تحلیلی جامع که قابل اعتماد و قابل درک است کمک می کند. با استفاده از نرم افزار Hydro GeoAnalyst, زیست محیطان حرفه ای, علوم زمین و سازمان های دولتی تمام ابزار مورد نیاز برای مدیریت موثر و کارآمد حجم یاده از داده ها را در اختیار دارند. از سیستم مدیریت اطلاعات Hydro GeoAnalyst برای مدیریت آب های زیرزمینی و داده محیط زیست استفاده می شود. این نرم افزار از متخصصان محیطی با ترکیب قبل و بعد از پردازش اجزای متعدد در یک برنامه واحد پشتیبانی می کند. کامپوننت ها شامل: Project Wizard, سیتم انتقال جهانی داده ها, مدیریت قالب, ویرایشگر مشخصات مواد, مدیریت نقشه, ویرایشگر مقطعی, ویرایشگر گزارش و…

ویژگی و امکانات Hydro GeoAnalyst :
استاندارد سازی سازمان, تایید هوشمندانه تمام داده های وارد شده, اطمینان حاصل کردن با کیفیت مورد نیاز برای تجزیه و تحلیل قابل اعتماد و تصمیم گیری آگاهانه
شروع پروژه با ارائه یک قالب پایگاه داده زیست محیطی که شامل جداول و زمینه برای انواع داده های زیست محیطی مشترک می باشد
برخلاف دیگر بسته های نرم افزاری مدیریت داده های زیست محیطی تجاری, این نرم افزار کنترل کامل پایگاه داده را د اختیار شما گذاشته و به شما اجازه می دهد تا ساختار بانک اطلاعاتی را سفارشی سازی کنید.
مدیریت داده برای شبکه سیستم نظارت زیرزمینی فدرال, محلی و ایالتی
نقشه برداری و گزارش آبخوان و اشکال زمین شناسی

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

  • BRA
    (07:42)   1401/10/23
    گزارش تخلف گزارش تخلف دارد
    SALAM

بارگزاری