Autodesk AutoCAD Inventor LT v2019 x64 ISO

Autodesk AutoCAD Inventor LT v2019 x64 ISO

  • کاربرد : نرم افزارهای طراحی دو بعدی و سه بعدی
  • نسخه :Version 2019 x64 ISO
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 64 Bit
  • تولید کننده : Autodesk
  • سال تولید : 2018

توضیحات

مجموعه ای از ابزار های AutoCAD LT و Inventor LT می باشد که این نرم افزار با تکمیل قابلیت‌ های یکدیگر پبشرفه به شما کمک می‌ کنند تا این امکان را داشته باشید فایل های Draft های دو بعدی را در AutoCAD LT طراحی کرده و در نهایت طرح‌ های دو بعدی را در Inventor LT به صورت سه بعدی ویرایش کنید و بهترین پروژه را ایجاد کنید . نرم افزار Autodesk Autocad Inventor Lt Suite 2018 گردش کار شما را در طراحی های صنعتی و مکانیکی بالا می برد ، نمونه سازی دیجیتال به صورت دو بعدی در سطح بخش پارامتری در این نرم افزار امکان پذیر می باشد . بهبود انتقال طراحی های 2D به 3D تهیه پیش نویس طراحی مکانیکی CAD و شروع شرکت در نمونه سازی دیجیتال ، دسترسی به ابزارهای سه بعدی CAD مکانیکی ، ابزار تهیه پیش نویس اتوکد LT ، استفاده مجدد از داده اتوکد LT 2D ، طراحی قطعات مکانیکی پیچیده سه بعدی ، استفاده از سطح بخش ابزار مدل سازی پارامتری ، تولید تفاسیر تقریبا واقعی از مدل های 3D ، استفاده از فرمت های فایل های رایج برای کمک به ساده کردن ارتباطات و بسیاری دیگر از ویژگی های خوب نرم افزار Autodesk Autocad Inventor Lt Suite 2018 می باشد .ویژگی های نرم افزار Autodesk Autocad Inventor Lt Suite 2018 :

– طراحی مکانیکی پیچیده به صورت سه بعدی

– ابزار مدل سازی انعطاف پذیر

– تولید تفاسیر تقریبا واقعی از مدل های 3D

– پشتیبانی از فرمت فایل DWG

– مبادله اطلاعات در محیط های multiCAD

– پایین آوردن بسیاری از هزینه ها و بالابردن بهره وری کار

– ابزار تهیه پیش نویس اتوکد LT

– استفاده مجدد از داده اتوکد LT 2D

– پشتیبانی از سیستم های 64 بیتی

Description

Include 3D mechanical in your modeling workflow Inventor LT software introduces 3D mechanical CAD and Digital Prototyping into 2D workflows. Expand your engineering process with powerful part-level parametric modeling, multiCAD translation and DWG drawing views.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری