Focus Magic 4.02b (4.03) Portable

Focus Magic 4.02b (4.03) Portable

  • کاربرد : نرم افزار Focus کردن تصاویر
  • نسخه :Version 4.02b (4.03)
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Acclaim Software
  • سال تولید : 2018

توضیحات

به هنگام تشکیل تصاویر واقعی بر روی پرده در صورت فاصله نادرست لنز از سوژه و پرده محو شدگی خاصی ایجاد می گردد که خطای Focus خوانده می شود و اصلاح آن نیز تا درصد بالایی توسط توابع پیچیده ریاضی امکان پذیر می باشد. مثلاً توسط این فن آوری می توان به سهولت شماره اتومبیلی که به سبب بروز این خطا در تصویر به صورت تار ثبت گردیده را بازیابی نمود.
امروزه نرم افزارهایی برای اصلاح خطاهای عکس برداری نظیر خطای لنز، خطای حرکت، خطای عمق میدان و خطای Focus به بازار آمده است که کار با آن ها بسیار آسان می باشد.
Focus Magic نرم افزاری کوچک و بسیار ارزشمند می باشد که به منظور حذف خطای محو شدگی ناشی از Focus اشتباه، طراحی گردیده است. این نرم افزار هم می تواند به صورت مستقل و هم به صورت Plug-in فتوشاپ مورد استفاده قرار گیرد. اصلاح خطای Focus از مهم ترین عملیات پردازشی می باشد که عملکرد آن با فیلترهای معروف در نرم افزارهای گرافیکی اندکی متفاوت می باشد. در نرم افزار Focus Magic نیز چند نوع عملکرد متفاوت با عنوان فیلتر در نظر گرفته شده است که تبدیل های معکوس را نیز شامل می گردد. لازم به ذکر می باشد در برخی از تصاویر هنری به منظور زیبا سازی و به طور عمد نوعی محو شدگی در تصاویر ایجاد می گردد که عملگر آن در حقیقت بر عکس توابع ایجاد وضوح می باشد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Focus Magic:
- قابلیت اصلاح خطای Focus
- قابلیت استفاده به صورت مستقل و هم به صورت Plug-in فتوشاپ
- توانایی شارپ تصاویر
- اعمال افکت های متنوع بر روی عکس ها
- بازیابی اطلاعات از دست رفته ی تصاویر
- قابلیت بالا بردن وضوح تصاویر
- استفاده در تصاویر هنری به منظور زیبا سازی تصویر
- و ...

Description

Focus Magic uses advanced forensic strength deconvolution technology to literally "undo" blur and recover lost detail. It can repair both out-of-focus blur and motion blur (camera shake) in an image. Can you read the license plate number in the "Before" image (below) ? Can you even vaguely make out one letter ? Imagine how you could use this technology on your photos.

This image is out of focus. Click to view original image.
This old photo has motion blur (or camera shake). Click to view the original.
"Your software is simply amazing! I use Photoshop daily in my photography and photo restoration business. I was intrigued by your demo and then I was convinced after just one use! An important photo that I thought was lost is now ready for publication. No tools or filters in Photoshop could bring it back, but your software did. Thank you for this amazing tool that I am thrilled to have in my bag of tricks." Elyn Zerfas
Focus Magic, which is used by many forensic scientists, is the only photo sharpening software that can recover detail, as shown in the examples above. You can use this powerful tool to sharpen your blurred photos right now. Unlike other sharpening software, Focus Magic increases the "actual sharpness" (with deconvolution) rather than the "perceived sharpness" (with unsharp mask or equivalent).

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری