Bentley AutoPLANT Plant Design V8i SELECTseries 3 v8.11.8.123 x64

Bentley AutoPLANT Plant Design V8i SELECTseries 3 v8.11.8.123 x64

  • کاربرد : نرم افزار طراحی دو بعدی و سه بعدی حرفه‌ای و با کاربری صنعتی در قالب اتوکد
  • نسخه :Version 8.11.8.123 x64
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 64 Bit
  • تولید کننده : Bentley
  • سال تولید : 2018

توضیحات

مجموعه‌ای از ابزارهای طراحی دو بعدی و سه بعدی حرفه‌ای و با کاربری صنعتی در قالب اتوکد است که از طریق محیطی یکپارچه برای طراحی، مدیریت، و بازبینی برای تمام سهامداران و اطلاع رسانی مبالغ ذخیره شده، روند سرعت رشد پروژه و ایجاد زیربنایی مطمئن‌تر، سعی در کمک به مدیریت و تخمین قیمت پروژه‌های ساخت و ساز برای کاربران در هر سطحی را دارد.

با استفاده از این نرم‌افزار، تیم طراحی ده‌ها سال تجربه اتوکد در زمینه طراحی‌های صنعتی برای ساخت مدل‌هایی با اطمینان و ایجاد و تحویل پروژه‌هایی دقیق و قابل اتکا را در اختیار خود خواهد داشت. استفاده از مجموعه ابزارهای طراحی صنعتی و رابط کاربری آسان آن، بدین معنیست که شما قادر خواهید بود با سرعتی هرچه تمام‌تر کاربرانی حرفه‌ای و مهندسان طراحی جدید خود را به کار گیرید.

فرقی نمی‌کد که قصد طراحی فروشگاهی کوچک را دارید یا سازمانی با چندین دفتر و شعبه بین‌المللی؛ واسط طراحی AutoPLANT برای هر پروژه‌ای با هر اندازه و وسعت، هزینه‌های دقیقش را تهیه می‌کند. فایل‌های نقشه اتوکد برای مدیریت و پشتیبانی چندین کاربری مختلف برای استفاده مهندسان جهت کار بر روی لوله کشی، تجهیزات، ابزار دقیق و… با مدیریتی آسان طراحی شده‌اند.

استفاده از این مجموعه ابزار نیازمند افرادی با دانش فنی طراحی کامپیوتری ویژه نیست. رابط کاربری ومدیریت آسان ابزارهای این نرم‌افزار، سرعت و دقت را برای مهندسان ناظر و مهندسان طراحی و تعامل بین آن‌ها را به ارمغان می‌آورد. استفاده از AutoPLANT شما را پربازده‌تر کرده و ریسک پروژه‌هایتان را کاهش می‌دهد و باعث می‌گردد مدل‌هایی با کیفتی بالاتر و از نظر اجرا راحت‌تر تهیه کنید؛ و این به معنی پروژه‌هایی با هزینه کمتر و سرعت و اطمینان بیشتر است.

برنامه‌های شامل مجموعه‌ی Bentley AutoPLANT :
AutoPLANT در محیط‌های سه بعدی: ابزارهای نرم افزاری طراحی رایانه‌ای سه بعدی جهت طراحی و مدل‌سازی فرآیند، قدرت، و امکانات صنعتی و تولیدی:

– AutoPLANT Modeler

– AutoPLANT P&ID and OpenPlant PowerPID

– AutoPLANT Isometrics

– Bentley Vision

AutoPLANT در محیط‌های دو بعدی: ابزار کاربردی نرم‌افزار در محیط دو بعدی با پشتیبانی شماتیک هوشمند سازه و جزئیات ابزار دقیق، برا استفاده در طراحی و تعمیر و نگه‌داری پروژه:

– Bentley Instrumentation and Wiring

– AutoPLANT P&ID

– Bentley Data Manager

– Bentley Datasheets

– Bentley Vision

این نرم افزار همچنین توانایی به کار بردن دیگر ابزارهای فراوان این شرکت برای مدیریت پروژه در تمامی فازها و ایجاد ارتباطی دقیق و سریع بین طراحان و مهندسان را دارد:

– ProjectWise

– ProStructures

– Bentley Navigator

ـ

نکات مجموعه‌ی Bentley AutoPLANT :
– نسخه‌های ارائه‌شده با کرک کامل بوده و توسط دانلولی نصب و تست شده است.

– ابزارهای Drawing Flattener ،Modeler و Class Editor درواقع جزئی از مجموعه‌ی Bentley AutoPLANT Plant Design هستند از این‌رو نسخه‌ی آن‌ها به کل مجموعه نسبت داده شده است.

– پیش‌نیاز برنامه‌ها و ابزارهای مجموعه‌ی AutoPLANT، به‌صورت جداگانه قرار گرفته است.

– درصورت انتشار برنامه‌های دیگری از مجموعه‌ی اتوپلنت، به‌شکل جداگانه ارائه خواهد شد.

Description

Quickly create intelligent, 3D process plant designs and models with AutoPLANT Modeler. Save time with a tightly integrated, AutoCAD-based application for designing piping, equipment, and raceways.
Improve your plant design process with the advanced 3D design and modeling of AutoPLANT Modeler. Increase efficiency with a tightly integrated set of tools to design intelligent piping, equipment, and raceways. Save time and money with industry proven software that increases collaboration across your project design team.
Increase productivity and the quality of your process plant designs by using AutoPLANT Modeler to:
Save time with a single streamlined application with comprehensive functionality including building models and creating accurate isometrics
Reduce the cost of project collaboration by integrating with other Bentley plant design and data management applications via shared plant project databases
Lower project risk with mature, industry-proven software that offers leading design component libraries and the latest AutoCAD technology
Ensure information mobility with integrity through ProjectWise integration, which supports data sharing among stakeholders
Save money on scalable software that is designed to grow as you grow and can stand alone or be used on large, distributed projects
Execute design reviews, resolve clashes, and optimize layouts faster within the context of the full plant model using Bentley Navigator integration

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری