Altium CircuitStudio 1.1.0 build 44421

Altium CircuitStudio 1.1.0 build 44421

  • کاربرد : نرم افزار طراحی تخته مدارهای چاپی
  • نسخه :Version 1.1.0 build 44421
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : CircuitStudio - Altium
  • سال تولید : 2018

توضیحات

نرم افزار ساده و قوی برای طراحی تخته مدارهای چاپی می باشد. این نرم افزار یک رابط کاربری ساده را به کاربران ارائه می کند که باعث افزایش سرعت طراحی می شود اما در عین حال دسته ای از عملکرد های قدرتمند را برای استفاده حرفه ای کاربران ارائه می کند. مزایای این نرم افزار بر پایه یک ضبط شماتیک سر راست و ابزارهای مدیریت پروژه به خوبی یک موتور طراحی تخته مدار های قدرتمند می باشد که از ویرایش سه بعدی این تخته مدار ها پشتیبانی می کند. ابزار های ضروری و مهمی که در این ابزار قرار داده شده به شما امکان طرح بندی و ضبط تخته ها و فراهم کردن اطلاعات تولید آن ها را می دهد که باعث می شود ایده های خود را به یک واقعیت در صفحه کامپیوترتان مبدل کنید.

ویژگی های نرم افزار Altium CircuitStudio :
ابزارهای قدرتمند ویرایش شماتیک برای کنترل کامل شما بر روند طراحی مدار ها
طراحی چند صفحه ای سلسله مراتبی
اطلاعات زنجیره تامین به صورت زنده
کتابخانه های مجتمع شده
سیستم های تست سلامت و چک کردن قوانین الکتریکی
وارد کردن فایل های DXF برای ارتباط مستقیم با نرم افزار های MCAD

Description

Altium has released an updated Altium Designer 17.1. This release includes enhanced solutions for routing, design rule error reporting, documentation outputs and more. And as with every release, we're including bug fixes and performance improvements too.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری