ARKIsoft 2015 Suite

ARKIsoft 2015 Suite

  • کاربرد : مجموعه ای از نرم افزارهای شرکت Arkisoft در حوزه CAD
  • نسخه :Version 2015
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : ARKIsoft
  • سال تولید : 2018

توضیحات

مجموعه ای از نرم افزارهای شرکت Arkisoft در حوزه CAD (طراحی به کمک کامپیوتر) میباشد. این مجموعه شامل نرم افزارهای مختلفی است که به صورت کوتاه معرفی میکنیم:

ARKILider با استفاده از این برنامه میتوان انرژی مورد نیاز و یا انرژی مصرفی هر نوع واحد مسکونی یا تجاری را تعیین کرد. این برنامه به صورت کامل با محیط اتوکد یکپارچه میشود و بر اساس کدها و متریکهای مختلف انرژی مورد نیاز اماکن مختلف را محاسبه میکند.
ARKIModelo این برنامه به شما اجازه میدهد تا مدلهای دو بعدی خود در اتوکد را به سادگی به مدلهای سه بعدی تبدیل کنید.
ARKIMediciones با استفاده از این برنامه میتوانید اندازه گیری های مختلف از جمله فواصل، حجم، مساحت و … را برای قسمتهایی از پروژه و یا کل پروژه تعیین کنید و برای این کار نیازی به ترک محیط اتوکد نخواهید داشت.
ARKIPlan برنامه ای است که امکان طراحی معماری موضوعات مختلف را در اختیار شما قرار میدهد، به خاطر یکپارچه بودن این برنامه با محیط اتوکد یادگیری آن ساده است. به راحتی میتواند انواع دیوارها، پارتیشنهای صاف و دارای انحنا، درب، پنجره ها، دربهای کشویی، لولایی، ستونها، پلکان و … را در محیط اتوکد طراحی کنید.
arkieletrica برنامه ای برای طراحی سیم کشی ساختمان است، این برنامه دارای کتابخانه بزرگی از سمبولها است که میتوان به روشهای مختلفی وارد پروژه کرد: در مرکز پروژه، توزیع شده در سطرها و ستونها یا بر مبنای NBR 5410 و …
ARKITool مجموعه ای گسترده از ابزارهای مهم و مفید برای انواع کارهای طراحی در اتوکد میباشد که هم کاربران مبتدی و هم حرفه ای قابلیت استفاده از آن را دارند. ابزارهای مختلفی همچون محافظت از فایلهای dwg، تقسیم پلاتهای بزرگ به چندین پلات کوچکتر، ترجمه تمامی متون مورد استفاده در پروژه به 58 زبان مختلف، طراحی سه بعدی، تکرار منحنی های خاص بین دو منحنی انتخاب شده و بسیاری از امکانات دیگر، این ابزار در مجموعه بیش از 500 قابلیت جدید به محیط اتوکد اضافه میکند.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری