ASVIC Mech-Q Full Suite v4.00.013 for AutoCAD 2010-2017 x86 x64

ASVIC Mech-Q Full Suite v4.00.013 for AutoCAD 2010-2017 x86 x64

  • کاربرد : نرم افزار طیف گسترده ای رشته های مهندسی و صنایع مختلف
  • نسخه :Version 4.00.013 for AutoCAD 2010-2017 x86 x64
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • سال تولید : 2018

توضیحات

کالکشنی از ابزارهای مفید برای مهندسین صنایع مختلف است. ابزارهای این مجموعه برای طیف گسترده ای رشته های مهندسی و صنایع مختلف کاربرد دارد از جمله صنایع پتروشیمی، بیوتکنولوژی، صنایع دریایی، نظامی، دارویی، صنعت کاغذ، تولید انرژی و یا سایر موارد مشابه. ابزارهای این مجموعه طوری طراحی شده اند که مهندسین بتوانند آسان و سریع کارهای مورد نظر خود را انجام دهند.

Mech-Q کالکشنی کامل از ابزارها برای امور مکانیک، لوله کشی، تاسیسات، ساخت سیستم های تهویه مطبوع، سیستم های گرمایشی و سرمایشی، سازه های فولادی و بتنی و … میباشد که مهندسین بنا بر نیاز خود میتوانند از این ابزارها استفاده نمایند. هر یک از این ابزارها ویژگی ها و عملکردهای زیادی را در حوزه مربوطه در نظر گرفته است که با کنترل کامل این ویژگی ها میتوان به هدف نهایی خود رسید. این مجموعه مهندسی به صورت مستقل نیست بلکه در کنار نرم افزاری های اصلی مانند اتوکد، اینتلی کد و … فعالیت خود را انجام میدهد. تمامی ابزارهای موجود در این بسته در طبف گسترده ای از برنامه های مهندسی مانند AutoCAD, AutoCAD LT, Bricscad, CADian, GstarCAD, progeCAD و سایر نسخه های IntelliCAD قابل استفاده است.

این محصول برای نسخه های 32 و 64 بیتی ویندوز تهیه شده است و بر روی تمامی نسخه های ویندوز قابل اجراست. ویژگی که باعث میشود ابزارهای این مجموعه سرعت و بهره وری مهندسین را افزایش دهد، قابلیت ها و توابع پیش فرض آن میباشد، به عنوان مثال در بخش ابزارهای مکانیک، طیف گسترده ای از سمبوهای مکانیکی، اتصالات آماده، چرخ دنده ها، نوار نقاله و … به صورت آماده قابل استفاده هستند. تعداد بسیار زیادی محاسبات پیش فرض و پارامترهای سفارشی آماده استفاده هستند. یا در بخش سیستم های حرارتی و برودتی، انواع کانالهای انتقال گرما و سرما، کمک فنرها، دیفیوزها و مجراهای انعطاف پذیر قابل استفاده هستند و نیازی به طراحی و انجام محاسبات مجدد ندارد. به صورت کلی استفاده از این مجموعه باعث افزایش سرعت، انعطاف پذیری و کیفیت طرح های تولیدی خواهد شد.

Description

Are you looking for the best Engineering & Drafting CAD Software? Our solutions suit professionals like you that are involved in commercial, food & beverage, petrochemical, biotechnology, heavy industry, marine, mining, military, pharmaceutical, pulp & paper, energy generation or similar type of industry.
If you require easy to use engineering software to get the job done right and quicly, then we have the solution you are looking for!

We have software products for a wide range of engineering applications ranging from Mechanical software, Piping software, HVAC Ducting software and Structural Steel Detailing software.
Each application is a set of powerful functions and utilities that makes your engineering design and drafting work easy and cost effective....

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری