Atir Strap 2011 build 100 with Beamd 2010

Atir Strap 2011 build 100 with Beamd 2010

  • کاربرد : نرم افزار تجزیه و تحلیل استاتیک و دینامیک ساختمان ها, پل ها و سازه های دیگر
  • نسخه :Version 2011 build 100 with Beamd 2010
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : ATIR ENGINEERING SOFTWARE DEVELOPMENT L.T.D
  • سال تولید : 2018

توضیحات

یک نرم افزار مهندسی مبتنی بر پلتفرم ویندوز می باشد که به تجزیه و تحلیل استاتیک و دینامیک ساختمان ها, پل ها و سازه های دیگر می پردازد. این نرم افزار همچنین شامل ماژول هایی برای بخش های طراحی فولاد و بتن مسطح مطابق با کدهای بین المللی آمریکا, اروپا و کانادا می باشد. زمان راه حل برای مدل های بزرگ در کامپیوتر های دارای چهار پردازنده باعث کاهش 90 درصدی می شود. نرم افزار Strap یکی از جامع ترین نرم افزار های تجزیه و تحلیل ساختاری در بازار امروز می باشد که با توجه به رابط کاربری فوق العاده, استفاده ار آن بسیار آسان است. این نرم افزار یک ابزار قدرتمند و مقرون به صرفه را در اختیار مهندسان قرار می دهد که می توانند به تجزیه و تحلیل و طراحی طیف گسترده ای از سازه های اسکلتی مانند ساختمان, برج ها, پل ها و … بپردازند. Strap از وردودی های گرافیکی برای نسل مدل ها استفاده کرده است. هر طرح را می توانید چاپ کنید و به اسناد دیگر وارد کنید.

ویژگی و امکانات Atir Strap :
شامل کتابخانه wizard استاندارد که به شما امکان می دهد تا مدل خود را با چند پارامتر تعریف کنید. این کتابخانه ممکن است توسط کاربر افزایش داده شود.
کپی و چرخش هر بخشی از مدل بدون نگرانی از تکراری بودن آن ها
ویژگی قدرتمند submodeling برای جمع آوری ساختار پیچیده با قطعات تکراری
گزینه ای برای حذف چندین submodel به طور همزمان
تعریف یک منطقه با عناصر و ضخامت های مختلف
چاپ نتایج برای تمام مجموعه در یک دستور

Description

ATIR STRAP is a professional CAD program specialized in performing structural analysis on static and dynamic elements, useful for engineers who need to study bridges, buildings, towers or other structures in detail.

User interface
The main window of the program adopts a multi-tabbed layout where you can check out the models included in the current directory, sorted alphabetically, by date or number.

You can preview the model at the bottom of the primary panel and get statistics about it, such as type and number of nodes, beams, elements, solids, supports, properties, submodels, and notes.

Additionally, a small icon is revealed near each model signaling its current status, namely only geometry has been defined, geometry and loads have been processed, model has been solved for static loads, or model has been generated for dynamic mode shapes.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری