Bentley Hevacomp V8i 25.06.09.27

Bentley Hevacomp V8i 25.06.09.27

  • کاربرد : نرم افزار تحلیل و بررسی انرژی ساختمان با استفاده از شبیه ساز پویا
  • نسخه :Version 25.06.09.27
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Bentley Systems, Incorporated
  • سال تولید : 2018

توضیحات

Bentley Hevacomp یک راه آسان برای تحلیل و بررسی انرژی ساختمان با استفاده از شبیه ساز پویا قراهم می کند. با استفاده از مدل ساز سه بعدی در پایگاه داده طراحی, پروژه به طور کامل می تواند در EnergyPlus شبیه سازی شود. این نرم افزار برای تمام محاسبات بار و انرژی ساختمان ها و کارخانه جات استفاده می شود. Hevacomp یک پایگاه داده گسترده آب و هوا بیش از 7000 منطقه در سراسر جهان برای شبیه سازی انرژی سالانه فراهم می کند. پروفایل قوی و ماژول برنامه ریزی در دسترس هستند که کاربران می توانند دستگاه های مورد نیاز و دستاورد ها را راه اندازی کنند. ماژول شبیه سازی کارخانه به مهندسان اجازه می دهد تا به سادگی به تعریف سیستم های تهویه مطبوع مانند بخاری ها, هوای گرم, مبدل حرارتی سیستم گرمایش و سرمایش بپردازند. بسته به طور خودکار تمامی کامپوننت های مورد نیاز HVAC (تهویه مطبوع), شبکه های آب و هوا را راه اندازی می کند.

ویژگی و امکانات Bentley Hevacomp :
روش ورودی ساده و بصری برای اندازه لوله و داکت, که شما را قادر به تعریف سیستم های سریع با خطای کمتر می کند
دسترسی به مواد و اطلاعات آب و هوا برای تجزیه و تحلیل عناصر ساخت و ساز
استفاده از یک مدل برای تجزیه و تحلیل سریع محاسبات بار سرمایشی و گرمایشی مانند از دست دادن حرارت, اندازه رادیاتور, تجزیه و تحلیل سایه و…
تجزیه و تحلیل دقیق ساختمان و سیستم های پیچیده
محاسبات سالانه درجه حرارت در تابستان برای شناسایی خطر گرم شدن
تعریف سیستم های تهویه مطبوع هوا توسط کاربر از یک رابط کاربری ساده با تقلید گرافیکی

Description

Create energy efficient buildings by predicting accurate real-world performances. Conduct building energy analysis with one of the industry-standard simulation engines, EnergyPlus. Incorporate the required compliance checking and documentation mandated by the United Kingdom with Hevacomp software.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری