Bentley WaterCAD V8i SS6.08.11.06.113

Bentley WaterCAD V8i SS6.08.11.06.113

  • کاربرد : نرم افزار طراحی سیستم های آبی و مدیریت شبکه های آب رسانی
  • نسخه :Version SS6.08.11.06.113
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Bentley Systems, Incorporated
  • سال تولید : 2018

توضیحات

شرکتهای آب و برق و مهندسی مختلفی در اقصی نقاط دنیا به توانایی های نرم افزار WaterCad به عنوان ابزاری جامع برای تصمیم گیری برای زیرساخت های آبی خود اعتماد کامل دارند. با استفاده از WaterCad امکان طراحی و و تحلیل سیستم های آبی جدید و همچنین مدیریت شبکه های آب رسانی موجود به صورت موثری فراهم است، استفاده از WaterCad باعث کاهش مصرف انرژی و همچنین کاهش ریسک های توزیع آب خواهد شد. این برنامه به به شما کمک میکند تا به درستی نقشه سیستمها و شبکه های توزیع آب را طراحی، طرح ریزی و مدیریت کنید. همه این ها باعث افزایش ظرفیت خدمات رسانی، ارائه طراحی با کیفیت با کمترین هزینه ها و در نهایت امکان تعویض و انتقال راحت سیستم آبی در هر زمان خواهد شد.

امکانات و ویژگی های WaterCad :
آنالیز سیستم لوله کشی و نقاط بحرانی
امکان بهینه سازی سیستم جهت محافظت در برابر جریانهای گرمایی
امکان ساخت و مدیریت مدلهای هیدرولیکی
طراحی کامل شبکه توزیع آب
امکان برنامه ریزی برای توسعه عملیات فلاشینگ
توانایی تشخیص نشت آب
مدیریت انرژی
و…

Description

WaterCAD is an easy-to-use hydraulic and water quality modeling application for water distribution systems. Utilities, municipalities, and engineering firms trust WaterCAD as a reliable, resource-saving, decision-support application for their water infrastructure. From fire flow and constituent concentration analyses, to energy cost management and pump modeling, WaterCAD helps engineers and utilities analyze, design, and optimize water distribution systems.
WaterCAD takes advantage of Bentley CONNECT services by associating a hydraulic model with a CONNECT project

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری