BikeSim 2.0

BikeSim 2.0

  • کاربرد : نرم افزار شبیه سازی موتور سیکلت
  • نسخه :Version 2
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Mechanical Simulation Corporation
  • سال تولید : 2018

توضیحات

نرم افزار BIKESIM (بایک سیم) یک نرم افزار شبیه سازی موتور سیکلت است، که توسط شرکت Mechanical Simulation طراحی شده و توسعه یافته است و مبتنی بر سالها تحقیقات در زمینه ی دینامیک موتورسیکلت می باشد. این شرکت در سال ۱۹۹۶ با هدف اولیه ی توسعه ی فن آوری شبیه سازی تأسیس گشت. BIKESIM یک نرم افزار شبیه سازی دینامیکی خودروی سه بعدی است، که دارای توانایی شبیه سازی رفتار دینامیکی انواع مختلف موتور سیکلت ها ست. مدل های موتور سیکلت در این نرم افزار بر پایه ی تحقیقات انجام گرفته در موسسه ی حمل و نقل دانشگاه میشیگان شکل گرفته اند. بسیاری از موتورسیکلت سازان بزرگ این نرم افزار را به عنوان ابزاری برای طراحی و تست انتخاب نموده و نتایج حاصل از این نرم افزار را با نتایج واقعی صحت سنجی نموده اند. نرم افزار BIKESIM بین مراحل راهبرد کنترل و فازهای طراحی، در یک چرخه ی توسعه و طراحی محصول، مورد استفاده قرار می گیرد.

Description

BikeSim delivers the most accurate, detailed, and efficient methods for simulating the performance of two- and three-wheeled vehicles. With more than twenty years of real-world validation, BikeSim is universally the preferred tool for analyzing motorcycle dynamics, developing active controllers, calculating overall system performance, and engineering next generation active safety systems.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری