CPFD Arena Flow 7.5.0 x64

CPFD Arena Flow 7.5.0 x64

  • کاربرد : نرم افزار شبیه سازی و بهینه سازی فرآیند ها و قالب ها ریخته گری ماسه ای
  • نسخه :Version 7.5.0 x64
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 64 Bit
  • تولید کننده : CPFD
  • سال تولید : 2018

توضیحات

ریخته‌گری ماسه‌ای که به آن ریخته‌گری قالب ماسه‌ای هم می‌گویند در واقع یک فرایند خاص ریخته گری فلز است که در آن از ماسه برای قالب‌سازی مواد استفاده می‌شود. همچنین اصطلاح ریخته گری ماسه‌ای نیز برای موادی که با این فرایند ساخته می‌شوند نیز به کار می‌رود. قطعاتی که با روش ریخته‌گری ماسه‌ای ساخته می‌شوند در کارخانه‌های ذوب فلز تولید می‌شوند و می‌توان گفت که ۷۰ درصد تولیدات ریخته‌گری فلزی به روش ریخته‌گری ماسه‌ای است. نیمه بالای قالب را به اسم core و نیمه پایین را به اسم drag می شناسیم و قطعه ای که قالب گیری می شود نیز riser نام دارد. Arena-Flow نرم افزاری برای شبیه سازی و بهینه سازی انواع فرآیند های ریخته گری ماسه ای و ساخت و پردازش قالب ها است که با استفاده از آن می توان به طور چشمگیری کیفیت کار را ارتقا داده و در وقت و هزینه صرفه جویی نمود.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Arena-Flow:
- طراحی و شبیه سازی انواع قالب های ریخته گری
- آنالیز طرح برای یافتن نواقص
- بهینه سازی طرح برای به حداقل رساندن ضایعات
- سرعت و دقت بالا در شبیه سازی، پردازش و آنالیز
- و ...

Description

If your business is related to a sand-casting process, then you know that consistent core quality is a prerequisite for achieving controllable casting quality. Using Arena-flow, you can simulate, understand and optimize your core making processes enabling you to maximize quality while minimizing costs.

Core Making Processes
Various sand casting processes have been in use for thousands of years. As castings have matured so has the technology used to make them.

Cost reduction
Consistent core quality is a prerequisite for achieving controllable casting quality. Sub-optimal sand casting processes cost money.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری