DHI MIKE Urban 2014 SP3 x86

DHI MIKE Urban 2014 SP3 x86

  • کاربرد : نرم افزار مدلسازی و تحلیل شبکه های آبرسانی محیطهای شهری
  • نسخه :Version 2014 SP3 x86
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 Bit
  • تولید کننده : MIKE Powered by DHI
  • سال تولید : 2018

توضیحات

نرم افزاری بسیار کارآمد از شرکت DHI جهت مدلسازی و تحلیل شبکه های آبرسانی محیطهای شهری است. زمانی که نیازمند مدلی هستید که علاوه بر دقت بالا، پایداری، آزادی عمل، انعطاف و قابلیت ترکیب با سیستمهای GIS و … را داشته باشد این برنامه انتخابی ایده آل خواهد بود. این برنامه تمامی شبکه های آبی مانند سیستم های آبرسانی، شبکه جمع آوری و انتقال فاضلاب، سیستم های زهکشی و یا ترکیبی از سیستم ها در کنار هم میتواند مدلسازی و یا مورد تحلیل قرار دهد.

MIKE Urban بسته نرم افزاری جامعی است که برای تمامی فعالیتهای مرتبط با مدلسازی آب شهری کاربرد دارد. با استفاده از این برنامه قطعا بهره وری شما افزایش خواهد یافت و خواهید توانست سرمایه گذاری دقیقی روی پروژه های GIS و شبکه های آبی انجام دهید. تمامی مجوزهای GIS و کامپوننت های مورد نیاز در داخل MIKE Urban تعبیه شده است. در حال حاضر این برنامه به زبانهای مختلفی ارائه شده است و تا کنون بیش از 30 کشور جهان تحت حمایتهای این شرکت از محصولات DHI استفاده میکنند. یکی از مزیتهای این برنامه در این است که صرفنظر از انجین و یا مدل انتخابی تمامی اطلاعات برای تمامی پروژه های در یک پایگاه داده مرکزی ذخیره سازی میشود و به راحتی امکان پشتیبانی گیری و انتقال دیتابیس فراهم است.

Description

MIKE URBAN is the urban water modelling software of choice when important parameters for model selection are stability, workflow, openness, flexibility, GIS integration and physical soundness. MIKE URBAN covers all water networks in the city, including water distribution systems, storm water drainage systems, and sewer collection in separate and combined systems.

BENEFITS
MIKE URBAN is the modelling software package for all urban water modelling activities. You can maximise your productivity and fully leverage your investment in GIS and water modelling software tools.
All GIS licences and components required are embedded in the MIKE URBAN licence.
MIKE URBAN is available in many languages and we provide local support in more than 30 countries.
Regardless of which engine you choose or which model you build, all your data is stored in one database.
TYPICAL APPLICATIONS
DRINKING WATER

Master planning
System rehabilitation and pressure optimisation
Leakage analysis and reduction
Fire flow analysis
Water quality risk analysis
STORM WATER AND WASTEWATER

Master planning
Capacity management and operational maintenance
Wet weather management and overflows, rainfall dependent inflows and infiltration mitigation
Emergency response planning for urban flooding
Evaluation of storm water best management practices and low impact development
Design and optimisation of real-time controls
Sulphide gas formation analysis

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری