DHI MIKE Zero 2014 SP3 x64

DHI MIKE Zero 2014 SP3 x64

  • کاربرد : نرم افزار تحلیل و بررسی مدلهای آبی
  • نسخه :Version 2014 SP3 x64
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 64 Bit
  • تولید کننده : MIKE Powered by DHI
  • سال تولید : 2018

توضیحات

محصولی از شرکت دانمارکی DHI برای تحلیل و بررسی مدلهای آبی و سازه های مرتبط با آن است. MIKE Zero مجموعه ای از ماژولهای مختلف است که همگی در حوزه مدلسازی و تحلیل سازه های آبی، دریایی و هیدرودینامیکی میباشند. در هنگام نصب این مجموعه شما مشخص میکنید که کدام ماژول ها را نیاز دارید و همانها را نصب میکنید. به عنوان مثال Mike 21 یکی از مهمترین نرم افزارهای این مجموعه امکان مدلسازی دو بعدی هیدرودینامیک، رسوبات آبی و … را برای کاربران فراهم میکند. Mike 3 همان Mike 21 است منتهی مدلها را به صورت سه بعدی طراحی میکند و کاربرد بسیار بیشتری از نسخه دو بعدی خواهد داشت و یا LITPACK ابزاری بسیار مناسب برای تحلیل خطوط ساحلی و بررسی و آنالیز تاثیر سازه های حاشیه ساحل روی این خطوط است. Mike Animator Plus برنامه ای بسیار مناسب برای ساخت ارائه های جذاب و متحرک از تحلیل های انجام شده به صورت سه بعدی است و بسیاری از ماژولهای دیگر که برای تحلیل آبهای زیرزمینی، مدیریت اطلاعات، پشتیبان گیری و پیش بینیهای عملیاتی و … در این مجموعه گردآوری شده است.

Description

With MIKE Zero you have:

MIKE 21 (release note)
MIKE 3 (release note)
LITPACK (release note)
MIKE 11 (release note)
MIKE SHE (release note)
MIKE FLOOD (release note)
MIKE HYDRO (release note)

MIKE Zero also include:

DHI Remote Simulation (release note)
MIKE Animator Plus (release note)
MIKE View (release note)

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

  • یوسف طاهری
    (21:32)   1398/11/20
    گزارش تخلف گزارش تخلف دارد
    دانلود نمیشه؟

بارگزاری