Sesam Marine 2013

Sesam Marine 2013

  • کاربرد : نرم افزار شبیه‌ساز عملیات دریایی
  • نسخه :Version 2013
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : DNV GL AS
  • سال تولید : 2018

توضیحات

عملیات دریایی مانند حمل و نقل و نصب و حمل سازه‌های ثابت و شناور، همچنین نصب تجهیزات زیر دریا در مناطق عمیق و با آب و هوای خشن یکی از چالش‌های مهندسی است. نرم افزار Sesam Marine شبیه‌ساز عملیات دریایی است که با ارائه مدل‌های سه بعدی به کمک حل این چالش‌ها آمده است. این اولین بار است که پیچیدگی عملیات دریایی را می‌توان با مدل‌های سه بعدی تجزیه و تحلیل کرد که در موفقیت عملیات دریایی تأثیر به سزایی دارد.

با استفاده از Sesam Marine می‌توان به مدیریت ریسک با استفاده از شبیه سازی عملیات دریایی و همچنین با توجه شرایط و ساختار پروژه پرداخت.
با استفاده از قابلیت شبیه سازی محیط و شرایط مختلف می‌توان به انجام تست‌های دقیق و واقعی پرداخت. همچنین همزمان با اجرای عملیات دریایی و زیر دریایی، مانند نصب لوله‌ها، تعمیر خطوط لوله. یا نصب دکل‌ها نیز از این نرم افزار استفاده کرد.Sesam Marine با توجه به زمان عملیات، تجزیه و تحلیل‌های مناسبی ارائه می‌دهد.

از Sesam Marin می‌توان در بسیاری از عملیات نفتی مانند حمل و نصب سکوها و عملیات تخلیه تانکرهای نفتی نیز استفاده کرد. قابلیت سریع شبیه سازی این نرم افزار همزمان با اجرای سناریوهای شرطی متفاوت به طور قابل توجهی ریسک عملیات و تأسیسات دریایی را کاهش می‌دهد.

امکانات و قابلیتهای نرم افزار Sesam Marine :
مدیریت ریسک عملیات دریایی
اجرای عملیات شرطی
اجرای عملیات به صورت امن و قابل اجرا
بهره‌گیری از اطلاعات سایر علوم جهت افزایش کارایی
ارزیابی امکان سنجی عملیات
به دست آوردن درک بهتر از مشکلات و چالش‌ها
آمادگی جهت عملیات واقعی از طریق شبیه سازی محیط
پشتیبانی از عملیات تصمیم گیری حین انجام عملیات واقعی
درک محیط از طریق مجازی سازی

Description

Sesam's modules Sima, Simo and Riflex let you visually simulate, test and evaluate marine operations ahead of offshore handling. These modules allow you to significantly reduce risk for transportation, installation and lifting of fixed and floating structures, and installation of subsea equipment.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری