EPCON CHEMPRO 9.2.1.25173

EPCON CHEMPRO 9.2.1.25173

  • کاربرد : نرم افزار انجام سریع محاسبات فلش در مهندسی پلیمر
  • نسخه :Version 9.2.1.25173
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : EPCON Software
  • سال تولید : 2018

توضیحات

نرم افزاری کاربردی برای انجام سریع محاسبات فلش در مهندسی پلیمر است. انجام این محاسبات به صورت دستی کار بسیار زمان بر و مستلزم دقت و هوشیاری بالاست. با استفاده از این برنامه دیگر نیازی به انجام شبیه سازی های پیچیده با نرم افزار THERMA Pro را نخواهید داشت. این محصول تمامی قابلیتهای نرم افزار دیگر این شرکت با عنوان SiNET را داراست و علاوه بر آن قابلیتهای مخصوص خود را نیز دارا میباشد.

EPCON CHEMPRO علاوه بر قابلیتهای نرم افزار ترما پرو، به شما این توانایی را میدهد تا با اطمینان بالایی جدا کننده های فازی و خصوصیات جریان های هیدروکربنی را بدون داشتن تخصص ترمودینامیک مشخص کنید. دقت و سرعت بالای این برنامه زبانزد است و شما میتوانید به کمک این برنامه بدون نیاز به انجام شبیه سازی های پیچیده به سرعت محاسبات مورد نظر خود را انجام دهید و نتایج بسیار دقیقی را دریافت کنید یعنی اینجا نیازی به ایجاد جریانهای مختلف و درام های فلش برای شبیه سازی ندارید بلکه فقط نوع محاسبات فلش مد نظر خود را انتخاب و بعد از وارد کردن فید و خصیصه های فلش نتیجه محاسبات را خواهید دید.

این نرم افزار با استفاده از محاسبات فلش دو فاز و سه فاز کار میکند و برای این کار از دیتابیس AIChE DIPPR استفاده میکند. شبه کامپوننتها به صورت دستی و یا خودکار برای D86, D2887 و … تولید میشود که درصد مولی و محاسبات آن برای هر فاز به صورت مجزا قابل محاسبه است. علاوه بر اینها امکان استفاده از مقیاسهای مختلف برای اندازه گیری ها وجود دارد که میتوان بر اساس کشور یا منطقه خاصی انتخاب شود، ابن کار برای به اشتراک گذاشتن نتایج در سطح جهانی کاربرد فراوانی دارد. EPCON CHEMPRO یکی از بهترین نرم افزارها در این حوزه برای مهندسین پلیمر محسوب میشود.

Description

CHEMPRO Engineering Suite includes all of the features of SiNET and adds analysis of 2-phase flow and a rigorous 3-phase flash. You will quickly become proficient in Flash calculations without needing to run a complicated process simulator. Just select the type of flash calculation desired, enter the feed properties, and specify the stream composition. Quickly solve 2-phase and 3-phase flash computations for mixtures of pure and/or pseudo-components using the AIChE DIPPR Database and API published methods. The flash drum on the main screen automatically changes from vertical to horizontal when 3-phases are predicted.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری