Exelis IDL ENVI v8.4

Exelis IDL ENVI v8.4

  • کاربرد : نرم افزار تحلیل و تفسیر داده های دیجیتالی
  • نسخه :Version 8.4 (x64)
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 64 Bit
  • تولید کننده : Harris Geospatial Solutions, Inc
  • سال تولید : 2018

توضیحات

زبانی برنامه نویسی ساده ای برای تحلیل و تفسیر داده های دیجیتالی مانند تصاویر است. این زبان قابل اعتماد است و در رشته های علمی مختلفی مورد استفاده قرار میگیرد. IDL زبانی همه منظوره است که در بسیاری از پروژه های چه در مقیاس کوچک و چه در مقیاسهای بزرگ برای پردازش و تفسیر داده های عددی نقش مهمی ایفا میکند. به عنوان مثال یکی از کاربردهای مهم این زبان در تفسیر تصاویر ماهواره ای است.

امروزه سنجش از دور شاخه علمی مهمی است که در امور مختلفی نقش به سزایی را ایفا میکند. یکی از وظایف اصلی این رشته تحلیل و تفسیر داده ها و تصاویر ماهواری است. بدون استفاده از سیستمهای رایانه ای و نرم افزارهای مرتبط این کار بسیار دشوار و در بعضی از موارد تقریبا غیر ممکن است. به همین دلیل نرم افزارهای مختلفی مانند EVNI ارائه شده اند که با فراهم کردن قابلیتهای مختلف، این کار را بسیار ساده میکنند. ENVI محصولی است که به صورت کامل از زبان IDL حمایت میکند.

همچنین به دلیل اینکه اکثر ماژول های این نرم افزار بر اساس زبان IDL هستند شما میتوانید ماژول های اختصاصی را با این زبان بنویسید و به محیط برنامه اضافه کنید. این ماژول ها میتوانند جلوی انجام بسیاری از کارهای تکراری را بگیرند و سرعت انجام عملیات را بیشتر کنند. این زبان ویژگی های زیادی دارد که آن را برای انجام کارهای علمی متمایز کرده است.به عنوان مثال با استفاده از این زبان شما میتوانید با انواع فرمتهای تصویری تخصصی و علمی مانند HDF,CDF,NetCDF و سایر فرمتهای تصویری معمولی کار کنید. انواع محاسبات آماری و تجزیه و تحلیل داده ها را انجام دهید. میتوانید با ابزارهای گرافیکی این زبان رابطهای کاربری مورد نظرتان را ایجاد کنید. زبانهای دیگری همچون C و فرترن در IDL قابل استفاده هستند و میتوان با استفاده از توابع و کتابخانه های آماده این زبانها توانایی های اولیه IDL را توسعه بخشید.

Description

IDL is the trusted scientific programming language used across disciplines to extract meaningful visualizations from complex numerical data. With IDL you can interpret your data, expedite discoveries, and deliver powerful applications to market.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری