Fitec Schemaplic 6.0.776

Fitec Schemaplic 6.0.776

  • کاربرد : نرم افزار طراحی و شبیه سازی مدارهای الکتریکی
  • نسخه :Version 6.0.776
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Schemaplic
  • سال تولید : 2018

توضیحات

نرم افزاری برای طراحی و شبیه سازی مدارهای الکتریکی است. با استفاه از این برنامه به راحتی میتوانید شماتیک مدارهای مورد نظر خود را طراحی کنید و بعد از طراحی کامل مدار، عملیات مختلف شبیه سازی را بر روی آن انجام دهید. در واقع ما از طریق این برنامه ها قبل از پیاده سازی کامل مدار، شبیه سازی دقیقی از عملکرد آن انجام میدهیم تا با رفع و رجوع خطاها قبل از پیاده سازی واقعی، هزینه های تعمیر و طراحی مجدد را به حداقل برسانیم. البته از زاویه دیگری بخواهیم به این برنامه نگاه کنیم، با یک آزمایشگاه واقعی روبرو هستیم که بدون هزینه های فراوان و خرید تجهیزات مختلف تمامی امکانات لازم برای تست و آزمایش انواع مدارها و سنجش عملکرد آنها برای ما مهیاست.

Schemaplic همواره از نظرات مشتریان استقبال میکند و از اولین نسخه این برنامه تاکنون پیشرفتهای زیادی داشته است. شرکت سازنده این محصول توجه ویژه ای به درخواست کاربران محصولات خود دارد و همواره سعی میکند تا مشکلات نرم افزارهای خود را حل و با توجه به نیازهای جدید صنایع مختلف و نیازهایی که توسط کاربران مطرح شده است امکانات جدید در نسخه های جدید برنامه در نظر بگیرد. Schemaplic نرم افزاری کامل برای مهندسینی برق و الکترونیک است و تمامی نیازهای شما را برای طراحی و شبیه سازی مدارها برآورده خواهد کرد.

امکانات و ویژگی های Schemaplic:
کتابخانه ای غنی از قطعات مختلف برای طراحی و شبیه سازی انواع مدارها
شبیه سازی آنالوگ، دیجیتال و گرمایی
منابع آموزشی گسترده
رابط کاربری ساده، زیبا و کارآمد
امکان سفارشی سازی برنامه
نصب و راه اندازی ساده نرم افزار
مصرف کم منابع سیستمی و راه اندازی روی سیستم های معمولی
و …

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری