GAEA Winsieve 1.20

GAEA Winsieve 1.20

  • کاربرد : نرم افزار بررسی ریز دانه ها، طبقه بندی آنها و اطلاعات رسوب شناسی
  • نسخه :Version 1.2
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : GAEA Technologies Ltd
  • سال تولید : 2018

توضیحات

نرم افزاری از شرکت GAEA Technologies در حوزه زمین شناسی است که به صورت تخصصی در بررسی ریز دانه ها، طبقه بندی آنها و اطلاعات رسوب شناسی به کمک مهندسین می آید. با استفاده از این برنامه میتوان چارتهای تحلیلی در مورد سایز ذرات را در چندین استاندارد و قالب مختلف طراحی ویرایش و چاپ کرد . تست تحلیلی سایز ذره(دانه) میتواند شامل داده های غربالگری، رسوب شناسی و آزمایش دانه بندی به روش هیدرومتری بر اساس روش ASTM D-422 باشد. در WinSieve هر نمودار تحلیلی از سه بخش: نمودار، راهنمای نمودار – که اختیاری است و عنوان تشکیل شده است. نتیجه آنالیز دانه بندی تا 5 آزمایش قابل پلات گیری روی یک گراف خواهد بود. بعلاوه مشخصات دانه بندی هم قابل درج شدن روی گراف می باشد. ذیل هر نمودار یک سیستم طبقه بندی رسم میشود تا امکان مقایسه راحت با نتایج نمونه را داشته باشد. سیستم های طبقه بندی مختلفی در این برنامه پشتیبانی می شود از جمله:
USCS
USDA
AASHTO
International
BS 5930
Modified Wentworth
Detailed Modified Wentworth
Australian
علاوه بر اینها WinSieve شامل یک قسمت راهنمای اختیاری در بالا و پایین نمودار است که می توان در آن اطلاعات نمونه، نتایج طبقه بندی و تحلیلهای دانه بندی را قرار داد. هیدر یا عنوانی هم در بالا یا پایین هر نمودار وجود دارد که از آن میتوان برای نمایش لوگو کمپانی، نقشه سایت، نام پروژه، اطلاعات نمونه و سایر متنهای مشابه استفاده کرد.امکانات و ویژگی های Winsieve :
ذخیره اطلاعات هر پروژه در دیتابیس اکسس
پشتیبانی از استانداردهای مشهور دانه بندی با قابلیت افزایش آنها
قابلیت تعریف زمان سفارشی برای آزمایش هیدرومتری
توانایی پلات گرفتن تا سقف 5 آزمایش دانه بندی در یک گراف
قابلیت قرار دادن مشخصات دانه بندی مشابه روی نمودارهای مختلف
محاسبه خودکار درصد اجزای خاک
محاسبه خودکار طبقه بندی داده ها، D10, D30, D60, Cu و Cc
محاسبه خودکار میانگین، چولگی، کشیدگی داده های آماری و مرتب سازی آنها
قابلیت استفاده از سیستم های طبقه بندی (Unified, USDA, Modified Wentworth, AASHTO, International, Australian) و انتخاب از قالب برای اعمال روی همه تست های تحلیلی غربالگری.
سفارشی سازی راحت مقیاسها، استایل خطوط، برچسب گذاری نقاط، عناوین و طرح بندی و راهنما، سربرگ و …
امکان مقایسه مشخصات و نتایج آزمایشها
و …

Description

WinSieve can be used to enter, edit and print grain size analysis charts in several standard or custom formats. Grain size analysis tests can include sieve data, washed sieve data, and hydrometer data as specified in ASTM Test Method D-422. Each grain size analysis chart is composed of three parts; a graph, an optional legend, and a header.

Grain size analysis results for up to 5 tests can be plotted on a single graph. In addition, the grain size specifications can also be plotted on the graph.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری