Geographix Discovery v2014.0.10004

Geographix Discovery v2014.0.10004

  • 5.0 (1 رای)
  • کاربرد : نرم افزار مطالعات زمین شناسی و ژئوفیزیکه
  • نسخه :Version 2014.0.10004
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • سال تولید : 2018

توضیحات

GeoGraphix کاملترین نرم افزار مبتنی بر ویندوز در حوزه مطالعات زمین شناسی و ژئوفیزیکه که تجربیات جهانی موفقی چه در پروژه های رسمی و چه غیر رسمی در کارنامه موفقیتش ثبت کرده. GeoGraphix راه حلهای عملی مهندسین و زمین شناسان رو ارائه میده تا پاسخگوی نیازهای اکتشافی پروژه های عصر حاضر باشه و با این کار باعث میشه تا تصمیمات درستی برای به حداکثر رساندن بازیابی ترکیبات هیدروکربنی اتخاذ بشه. این نرم افزار قدرتمند باعث میشه تا زمین شناسان به صورت فردی و یا تیمی در یک محیط مجتمع تعاملی حداکثر کارایی رو داشته باشن. GeoGraphix مزیتهای بی مانندی برای کاهش ریسکهای تجاری و افزایش بهره وری تیم در پی داره. این برنامه برای تفسیر مخازن و استخراج و توسعه میدانی ایده آله و تمامی ابزارهای مورد نیاز لرزه نگاری، زمین شناسی و پتروفیزیک رو برای شما فراهم کرده و چون همه اعضای تیم به صورت همزمان با اطلاعات یکسانی کار میکنن، اشتباهات پرهزینه ناشی از انجام پروژه های تاریخ گذشته حذف میشه.

امکانات و ویژگی های GeoGraphix :
ترکیب چرخه های کاری زمین شناسی و مهندسی
آنالیز سریع از طریق مدلسازی سه بعدی
ارائه گزارش و تفسیرهای سریع در مدت زمان کوتاه
مقیاس پذیری برای گردشهای کاری چند ملیتی
ارائه گردش کارهای رسمی و غیر رسمی
نیاز نداشتن به سخت افزارهای خیلی قوی
نصب و پیکربندی راحت
مدیریت پروژه ها و داده های مختلف بدون تولید داده های تکراری
قابلیت استفاده از ارزیابی های دو و سه بعدی
نقشه برداری دقیق و سریع با استفاده از ده ها الگوریتم مختلف
خروجی نهایی با کیفیت
و …

Description

The Discovery Suite™ is a powerful Windows®- based geologic and geophysical interpretation system that combines industry-leading technologies supported by a common data and project architecture. It enables an individual geoscientist or the entire asset team to work more efficiently in a fully integrated and collaborative environment. The Discovery Suite™ provides unparalleled benefits across your company by reducing business risk and increasing asset team productivity while keeping IT costs in check.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری