IBM Cognos BI 8.4

IBM Cognos BI 8.4

  • کاربرد : نرم افزار گزارش گیری، آنالیز، امتیازدهی و مانیتورینگ رویدادهای یک سازمان
  • نسخه :Version 8.4
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : IBM Corporation
  • سال تولید : 2018

توضیحات

نرم افزاری است که استفاده هوشمندانه از آن، افزایش هوش تجاری و کارایی مالی سازمانها را به دنبال خواهد داشت. این محصول همچنین با هموار کردن مشکلات پیش روی افراد و سازمانها باعث بهبود تصمیم گیری های خرد و کلان آنها خواهد شد. Cognos یک محیط یکپارچه هوش تجاری است که ابزارهایی در رابطه با گزارش گیری، آنالیز، امتیازدهی و مانیتورینگ رویدادهای یک سازمان در اختیار افراد تصمیم گیرنده قرار میدهد.

این ابزار شامل کامپوننتهای مختلفی برای برآورده کردن نیازهای تحلیلی قسمتهای مختلف یک کمپانی است وبا برخورداری از اختیارات گسترده و منعطف محلی و ابری به کاربران این اجازه را میدهد تا به سادگی تحلیلهای خود را در هر مقیاسی به اجرا بگذارند و پاسخگوی نیازهای در حال تغییر کسب و کارشان باشند.

Description

IBM Cognos Insight Personal Edition is a powerful data analysis tool that allows you to import data from various files in order to visualize trends. The program allows you to create dashboards with the data file summary and to customize them with preset themes.

You can edit the dashboard by selecting the data that you want to display and inserting various items such as images, web pages or action buttons.

Note: The Personal Edition can be used only for non-commercial purposes. You can access additional data sources and share your Insight files with other users by purchasing a license.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری