Infolytica Products 2014 Suite

Infolytica Products 2014 Suite

  • کاربرد : نرم افزارهای الکترومغناطیسی و تجزیه و تحلیل حرارتی دستگاه های فرکانس پایین
  • نسخه :Version 2014
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Infolytica
  • سال تولید : 2018

توضیحات

شرکتی فعال و با سابقه در حوزه تولید نرم افزارهای الکترومغناطیسی و تجزیه و تحلیل حرارتی دستگاه های فرکانس پایین است که در سال 2014 مجموعه ای از نرم افزارهای پرکاربرد برای طراحی محصولات الکترومغناطیس با کارایی بالا ارائه کرد که کاربرد وسیعی در علوم هوافضا، خودروسازی، تجهیزات الکتریکی، پزشکی و تولید نیرو داشت. سال 1978 نرم افزار MagNet این شرکت یک آنالیزر ساده دو بعدی ایستگاه های کاری بود که به مرور زمان اکنون به یک ابزار طراحی قدرتمند تبدیل شده است که شبیه سازی کاملا سه بعدی را با سایر ابزارهای تحلیلگر ترکیب کرده و با تکیه بر معماری پردازش چند هسته ای قدرت دو چندانی را در فیلد کاری خود ارائه میدهد.

سایر ابزارها:
برنامه MagNet یک نرم افزار شبیه سازی دو/سه بعدی در حوزه محصولات الکترومغناطیسی است که با واسط کاربری ساده آن امکان طراحی اولیه دیوایس تا طراحی پیچیده ترین موارد را در اختیار شما قرار میدهد، این ابزار به صورت گسترده ای توسط مهندسین برای طراحی موتور، سنسورها، مبدلهای نیرو، سیم پیچها و هر نوع دیوایسی که عملکردش مبتنی بر سیم پیچ و آهنربا است مورد استفاده قرار میگیرد.

ElecNet محصول دیگر این شرکت، نرم افزاری برای مدلسازی و شبیه سازی دو/سه بعدی برای دیوایسهای الکتریکی است، این برنامه قادر به حل مسائل مربوط به حوزه الکتریسیته ساکن، متناوب و زودگذر است همچنین امکان پیش بینی و بهبود مبدلها، سیستم های عایق بندی، حفاظهای ایمنی، کابلها، سنسورهای خازنی/NDT و … را دارد.

MotorSlove ابزار دیگر این شرکت برای مدلسازی و شبیه سازی سیستمها و ماشین های مکانیکی است، این نرم افزار با استفاده موتور آنالیز اجزاء محدود به صورت خودکار کارایی ماشین را شبیه سازی و تست میکند. نرم افزار ThermNet برای آنالیز دیوایسهای حرارتی مورد استفاده قرار میگیرد که در کنار دو نرم افزار قبلی قدرت بالایی در آنالیز دقیق سیستمهای الکتریکی/حرارتی خواهد داشت.

ابزارهای بسیار بیشتری نیز همچون MagNet for SolidWorks وجود دارد که یکی از بهترین شبیه سازهای الکترومغناطیسی در صنعت نرم افزارهای CAD است که توانایی های Infolytica را در قالب یک افزونه به محیط نرم افزار SolidWorks وارد میکند. Infolytica در زمینه دیوایس و سیستمهای الکترومغناطیسی فرکانس پایین با استفاده از توان تیم تخصصی خود توانسته است سالیانی طولانی تجربیات زیادی را برای حل مشکلات طراحی صنعتی به جامعه مهندسی ارائه دهد.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری