Intergraph ERDAS Suite 2014 v14.0

Intergraph ERDAS Suite 2014 v14.0

  • کاربرد : نرم افزار سنجش از دور و فتوگرامتری
  • نسخه :Version 14
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Intergraph Software
  • سال تولید : 2018

توضیحات

محصول شرکت Hexagon Geospatial نرم افزاری در حوزه سنجش از دور و فتوگرامتری است که حرفهای زیادی برای گفتن دارد. این شرکت همانطور که از نامش پیداست به صورت تخصصی در حوزه مهندسی و نرم افزارهای جغرافیایی فعالیت میکند و با ارائه محصولاتی بی نقص تلاش میکند تا مشتریان به ERDAS Suite محصول شرکت Hexagon Geospatial نرم افزاری در حوزه سنجش از دور و فتوگرامتری است که حرفهای زیادی برای گفتن دارد. این شرکت همانطور که از نامش پیداست به صورت تخصصی در حوزه مهندسی و نرم افزارهای جغرافیایی فعالیت میکند و با ارائه محصولاتی بی نقص تلاش میکند تا مشتریان به سادگی بتوانند داده های پیچیده خود را به صورت بصری نمایش دهند. در همین راستا نرم افزار ERDAS Suite جهت پردازش و مصور کردن حجم زیادی از داده ها و آماده سازی برای ارائه به نرم افزارهای خانواده CAD تولید شده است، قابلیتهای این برنامه با توجه به بازخوردهای مشتریان در هر ورژن تکمیل تر میشود، همچنین در کنار نرم افزار اصلی و قابلیتهای پایه آن، افزونه هایی هم وجود دارد که به تناسب نیاز میتوانید به برنامه اضافه کنید. ERDAS Suite از بیشتر فرمتهای معروف پشتیبانی میکند و امکان import/export آنها در برنامه وجود دارد. اگرچه این نرم افزار بیشتر در حوزه سنجش از دور و فتوگرامتری شناخته میشود ولی معماری نرم افزار به گونه ای است که حوزه تخصصی خاصی را مد نظر قرار نداده است و متخصصین رشته های مختلف زمین شناسی و جغرافیا در صورت لزوم میتوانند از قابلیتهای این نرم افزار برای مقاصد خود استفاده کنند. ERDAS Suite یکی از محصولات مهم این شرکت محسوب میشود و به همین علت با توجه به نظرات و بازخوردهای مشتریان، نسخه های جدید با بروزرسانیهای زیادی ارائه میشود.

امکانات و ویژگی های ERDAS Suite :
یکپارچگی فناوریهای متعدد جغرافیایی در یک نرم افزار واحد
پردازش دقیق اطلاعات با استفاده از روشهای مختلفی از جمله اسکریپتهای پایتون و خروجی OGC,WPS
امکان استفاده از دستورات سفارشی
مدلسازی پویا، پردازش چند هسته ای و توزیعی تقریبا برای هر کاری
پردازش، آنالیز و توانایی درک داده های خام جغرافیایی
و …

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری