Inus Rapidform XOR3 SP1 3.1.0.0 x64

Inus Rapidform XOR3 SP1 3.1.0.0 x64

  • کاربرد : نرم افزار قابلیتهای CAD و پردازش با استفاده از اسکن سه بعدی داده ها
  • نسخه :Version 3.1.0.0 x64
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 64 Bit
  • تولید کننده : 3D Systems, Inc
  • سال تولید : 2018

توضیحات

تنها نرم افزار مهندسی معکوسی است که قابلیتهای CAD و پردازش با استفاده از اسکن سه بعدی داده ها را با هم ترکیب کرده است، بنابراین شما می توانید مدلهایی مبتنی بر ویژگی، قابل ویرایش و سازگار با محیطهای CAD ایجاد کنید. این برنامه با Autodesk inventor (2010-2013)سازگار است، Rapidform XOR3 اولین نرم افزار اسکن سه بعدی است که باعث میشود تا کاربران بتوانند هر نوع شی ای را اسکن کنند و مدلهایی ویژگی محور و پارامتریک تولید کنند و در نهایت مدل کامل را به نرم افزار CAD مورد نظر انتقال دهند. مدل ایجاد شده شامل تاریخچه کاملی است که امکان انتقال آن در قالب یک مدل native به نرم افزار Inventor وجود دارد.

این ابزار همچنین واسط مستقیمی برای نرم افزار AutoCAD (2007-2013) نیز دارد و از سایر نرم افزارهای CAD سه بعدی از طریق فرمت های استاندارد صنعتی پشتیبانی میکند. به گفته مدیر عامل شرکت اتودسک، Rapidform با رعایت استانداردهای مورد تایید این شرکت ارتباط دو جانبه ای را بین محصول مهم برقرار ساخته است. این برنامه برای کاربران نرم افزار SolidWork بسیار آشنا خواهد بود و در زمان کمی امکان تسلط روی این نرم افزار وجود دارد.

امکانات و ویژگی های Rapidform XOR3:
امکان ساخت مدلهای CAD تاریخ محور با درخت ویژگیها
تبدیل به مدلهای از پیش تعریف شده شامل SolidWorks,Creo, NX, Inventor, AutoCAD, CATIA و غیره
مدلسازی سطوح، مشها و ابرنقاط همه در یک برنامه واحد
تکمیل نرم افزارهای CAD با ایجاد مدلهای native به همراه ایجاد درخت ویژگیها
و…

Description

With the release of Rapidform XOR3, users can open reverse engineered models as native geometry in:
- SolidWorks - Siemens - Pro/ENGINEER Wildfire - AutoCAD - CATIA
Deliver precise digital 3D models and CAD assemblies of physical objects for use in design, engineering and manufacturing. Our scanners and reverse engineering software make the process of digitally representing and engineering from the physical world fast, easy and accurate.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری