Leica Cyclone 8.0.0 Build 3382 x86

Leica Cyclone 8.0.0 Build 3382 x86

  • کاربرد : نرم افزار اسکن لیزری پروژه در مهندسی
  • نسخه :Version 8.0.0 Build 3382 x86
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 Bit
  • تولید کننده : leica-geosystems
  • سال تولید : 2018

توضیحات

نرم افزار شامل ماژول های مختلف که پردازش نقاط ابری با وسیع ترین مجموعه ای از گزینه های روند کار برای اسکن لیزری پروژه در مهندسی, نقشه برداری, ساخت و ساز و برنامه های مرتبط فراهم می آورد. Cyclone به کاربران اجازه مزیت عبور کردن و توانایی اسکنر لیزری Leica ScanStation C10 برای مقرون به صرفه بودن و نظر سنجی توپوگرافی می دهد.

بنیاد کار آمد و منحصر به فرد:

نشان دهنده سه بعدی نقاط ابر ها یکی از مزیت های اصلی منابع دیگر اطلاعات هندسی می باشد. پایگاه داده منحصر به فرد معماری نرم افزار, محیز عملکرد بالا برای اسکن لیزری پروژه فراهم می کند. نرم افزار Cyclone کار را برای کاربران جهت مدیریت پایگاه داده آسان می کند. کاربران می توانند همزمان بر روی پایگاه داده کار کنند و در تنیجه نیاز به کپی و یا انتقال فایل های بزرگ کاهش می یابد. Cyclone متشکل از ماژول های نرم افزار منحصر به فرد برای نیاز های مختلف و سفارشی قابل انعطاف محصول می باشد.

ویژگی و امکانات Leica Cyclone :
فراهم کردن مجموعه از ابزار ها برای ردیف کردن نقاط ابر ها از موقعیت های مختلف اسکن با سرعت و دقت توسط Cyclone-REGISTER
ماژول قدرتمند حرفه ای جهت استفاده از نقاط ابر ها به صورت مستقیم جهت تبدیل آن ها به اشیاء برای خروجی گرفتن قوی CAD با استفاده از Cyclone-MODEL. این ماژول دارای بزرگترین و کامل ترین ابزار خودکار برای مدل سازی دقیق سه بعدی نقاط ابر ها به عنوان CAD می باشد.
ویژگی استخراج سریع نقشه برداران و هماهنگی اطلاعات از داده های ابر از طریق تابع Cyclone Virtual Surveyor
ابزار های قدرتمند برای پشتیبانی از مدل های پیچیده توپوگرافی

Description

Leica Geosystems HDS Cyclone — software modules provide point cloud users with the widest set of work process options for 3D laser scanning projects in engineering, surveying, construction and related applications.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری