LUSAS Academic 15.0.1 x64

LUSAS Academic 15.0.1 x64

  • کاربرد : نرم افزار تجزیه و تحلیل سازه های مختلف
  • نسخه :Version 15.0.1 x64
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 64 Bit
  • تولید کننده : LUSAS
  • سال تولید : 2018

توضیحات

یکی از نرم افزارهای مطرح در حوزه تجزیه و تحلیل سازه های مختلف است. این برنامه با استفاده از روش آنالیز المان محدود یا اصطلاحا finite element Analysis سعی میکند تا راه حلهای دقیقی برای مسائل خطی و غیر خطی، حرارتی و دینامیکی و مقاومت استاتیک سازه ارائه دهد.

این برنامه کاربردهای مختلفی برای صنایع مختلف داراست، به عنوان مثال در صنعت پل سازی برای آنالیز و ارزیابی انواع پلهای ستونی، شناور، بتنی، کابلی به کار میرود، مهندسین عمران میتوانند برای اهداف تحلیل سازه های ساختمانی، کارخانه، تحلیل های ژئوتکنیکی و سازه های دریایی و … از آن استفاده کنند، خودروسازان، متخصصین هوافضا میتوانند برای تحلیل های مهندسی خود از این محصول بهره ببرند و بسیاری از کاربردهای مشابه دیگر.

این برنامه در نسخه های متعددی عرضه شده است، نسخه آکادمیک این محصول برای اهداف آموزشی و پژوهشی عرضه شده است و تمامی نیازهای دانش پژوهان را برآورده میکند. LUSAS شامل راهنمای جامعی است و برای تمامی مباحث تحلیل سازه از آنالیز دو بعد، خطی، اعمال بار روی سازه، سنجش مقاومت مصالح و … گرفته تا آنالیزهای استاتیکی و تحلیلهای ژئوتکنیکی در مود زلزله و آنلیز ارتعاشات و … را در بر میگیرد. این راهنمای کامل برای دانشجویان تازه واردی که در کاربردهای عملی این مفاهیم ضعف دارند بسیار راه گشاست.

Description

LUSAS Academic software is used by universities and colleges worldwide for finite element research research and teaching / training purposes.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری