MecaStack 5.1.9.7

MecaStack 5.1.9.7

  • کاربرد : نرم افزاری پیشرفته برای طراحی شخصی پشته فولاد و کابل تنیده
  • نسخه :Version 5.1.9.7
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Meca Enterprises Inc.
  • سال تولید : 2018

توضیحات

MecaStack نرم افزار گسترده و مورد استفاده در جهان برای طراحی شخصی پشته فولاد و کابل تنیده (guy wire) می باشد. یک رابط مبتنی بر ویندوز آسان که به طراحان اجازه می دهد تا به سرعت به مدل سازی یک پشته بپردازند. یک مدل سه بعدی پشته به طور خودکار بر روی صفحه نمایش داده می شود و یک بررسی بصری از اطلاعات وارد شده ارائه می دهد. کنترل کامل کاربر بر کد برای انحنای طولانی, در سراسر انحنا, استرس و فرسودگی استفاده می شود. ترکیبات بارگذاری شده و عوامل را بر اساس نیازتان می توانید سفارشی کنید. هدایت خروجی آسان است, منطقه مشکل به سرعت تعیین شود و طراح می تواند محاسباتی که به کلاینت ارائه می شود انتخاب کند.

ویژگی و امکانات MecaStack :
خروجی قابل تنظیم, انتخاب خروجی نمایش داده شده قبل از تجزیه و تحلیل
انتخاب از یک جدول محتویات که آیتم ها در حال رفتن به ارائه گزارش نهایی می شوند.
کلیک بر روی هر یک از محتویات جدول برای بردن کاربر در آن بخش به طور مستقیم. بخش مربوط به معیار “Pass” یا “Fail” با رنگ مشخص می شود که به کاربران اجازه می دهد هر گونه مشکلی که در پشته وجود دارد تعیین کنند.
محاسبه فرکانس برای حالت های عالی
تعویض بین واحد امپریال و متریک
بالا بردن تجزیه و تحلیل پشته
تجزیه و تحلیل P-Delta
مشخص کزدن درجه ارتفاعی
ترکیبات بارگذاری قابل برنامه ریزی
طراحی سه بعدی
اضافه کردن متغیر STS معیار قظر
تاریخچه فایل ها
خروجی گرفتن به صورت مدل های جامد
ارائه ماژول های قادر به طراحی شخصی پشته فولاد و کابل تنیده
دریافت رایگان پشتیبانی فنی و بروز رسانی نرم افزار در طول دوره نگهداری

Description

MecaStack is the most widely used software in the world for designing self-supported and guy wire supported steel stacks. An easy to use Windows based interface allows designers to quickly model a stack.

A 3D model of the stack is automatically displayed on the screen providing a quick visual check of all information entered. The user has complete control over the codes that are used for Along Wind, Across Wind, Stress and Fatigue.

Load Combinations and factors can be customized as needed. The output is easy to navigate, problem areas may be located quickly, and the designer may select the calculations that are presented to the client.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری