Midas Civil 2006 v7.0.1

Midas Civil 2006 v7.0.1

  • کاربرد : نرم افزار طراحی و مدلسازی پل و سازه های عمرانی
  • نسخه :Version 7.0.1
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : MIDAS Information Technology
  • سال تولید : 2018

توضیحات

نرم افزار مهندسی پیشرفته است که استاندارد جدیدی را برای طراحی پل ها و سازه های عمرانی ایجاد می کند. رابط کاربری و ابزارها و راه حل هایی که این نرم افزار برای مراحل ساخت یک پروژه ارائه می دهد، نقطه تمایز این نرم افزار از سایر برنامه های مشابه است. Midas Civil دارای محیطی کاربر پسند بوده و ابزارها و توابعی که برای مدل سازی ها ارائه می دهد، دربرگیرنده ی راه حل های بهینه ای در طراحی می باشند و امکان طراحی مدل به صورت مرحله ای با در نظر گرفتن مشخصه های وابسته به زمان، را فراهم می کنند. مدل های گسترش یافته و جدید به همراه توابع تحلیلی مهندسان را قادر می سازد تا بر تمامی پیچیدگی های رایج طراحی و مدل سازی غلبه نموده و طرح نهایی را قبل از اجرای پروژه به طور دقیق بررسی و بهینه کنند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Midas Civil:
- طراحی سازه های عمرانی شهری نظیر پل ها
- بهبود طرح بر اساس استاندارد ها (با استفاده از پایگاه داده)
- خروجی گرفتن از چارچوب (Frame) مدل برای استفاده در دیگر مدل ها
- آنالیز خطی، غیرخطی هندسی، غیرخطی استاتیکیPushover، غیرخطی دینامیکی، FNA، غیرخطی دینامیکی (Direct Integration)، غیرخطی مصالح المان صفحه
- بهینه ‌سازی سازه ‌های فلزی براساس مقاومت و تغییر‌مکان نسبی بین طبقه‌ای
- درنظرگیری علامت جبری عکس ‌العمل های سازه به هنگام تحلیل طیفی
- بارگذاری اتوماتیک باد، زلزله و بار ثقلی
- فراهم آوردن جزئیات بسیار دقیق در طراحی اعضاء فلزی، بتنی، مرکب، دال و فونداسیون
- تعیین سطح عملکرد سازه براساس معیارهای پذیرش
- مش ‌بندی بهینه
- انتقال نتایج حاصل از تحلیل MIDAS/GEN به نرم‌افزار MIDAS/SDS
- انتقال مدل‌سازی +MIDAS/FX به MIDAS/CIVIL و MIDAS/GEN
- نتایج بسیار دقیق براساس فرمت صفحه گسترده
- و ...

Description

Midas Civil is state of the art engineering software that set a new standard for the design or bridges and civil structures. It features a distinctively user friendly interface and optimal design solution functions that can account for construction stages and time dependent properties. Its highly developed modeling and analysis functions enable engineers to overcome common challenges and inefficiencies of finite element analysis. With midas Civil, you will be able to create high quality designs with unprecedented levels of efficiency and accuracy.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری