Midas Gen 2015 v1.1 x86 x64

Midas Gen 2015 v1.1 x86 x64

  • کاربرد : نرم افزار قدرتمند طراحی و آنالیز انواع سازه و ساختمان
  • نسخه :Version 1.1 x86 x64
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : MIDAS Information Technology
  • سال تولید : 2018

توضیحات

با دارا بودن رابط کاربر پسند، قابلیت های گرافیکی بالا و ابزار بسیار قدرتمند midas Gen یکی از بهترین گزینه های در دسترس مهندسان برای طراحی و آنالیز سازه ها و ساختمان های ساده و پیچیده است. این نرم افزار با داشتن ابزار بی شمار برای انجام تجزیه و تحلیل به روش المان محدود و ارائه محاسبات و آنالیز های قدرتمند و دقیق نتایج را بهترین نحو به کاربران ارائه نموده و رندر می کند. با بهره گیری از این نرم افزار مهندسان معماران و دانشجویان قادرند تا قسمت های مختلف سازه ها مانند اسکلت بندی، ستون ها و ... را برای انواع سازه ها مانند پل ها، ساختمان ها، برج ها و ... طراحی و آنالیز کنند. این برنامه با بیش از 10،000 کاربر در سرتاسر جهان از جمله ابزار به کار رفته توسط مهندسین در پروژه های عظیمی چون برج خلیفه، استادیوم ملی پکن، City Palace مسکو و فرودگاه بین المللی پکن بوده است.

قابلیت های کلیدی نرم افزار midas Gen:
- رابط گرافیکی کاربر پسند
- مدل سازی بصری
- ابزار کمکی برای طراحی سریع خرپا، طاق ها، قاب و ...
- گزینه های تجزیه و تحلیل کامل
- تجزیه و تحلیل دقیق به روش المان محدود
- پس پردازش برای ساخت ترکیبات بار مطابق با استاندارد ها
- طراحی خودکار قسمت هایی نظیر دیوار، اسلب و ...
- به کار رفته در پروژه های عظیم ساختمانی در سرتاسر جهان
- طراحی ساختمان ها و سازه های فولادی
- و ...

Description

With its intuitive user interface, contemporary computer graphics and powerful solver, midas Gen enables practicing engineers to readily perform structural analysis and design for conventional and complex structures. midas Gen utilizes a diverse range of specialty finite element analysis functions as well as modern theories of structural analysis to render accurate and practical results. These features contribute to higher and unprecedented standards of convenience, efficiency, versatility and productivity for structural design.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری