Midas Information Technology midas Design+ 2015 v1.1

Midas Information Technology midas Design+ 2015 v1.1

  • کاربرد : نرم افزار طراحی جزئیات سازه های عمرانی
  • نسخه :Version 1.1
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : MIDAS Information Technology
  • سال تولید : 2018

توضیحات

مجموعه از ابزارهای کاربردی برای طراحی جزئیات سازه های عمرانی است. این نرم افزار امکان طراحی دقیق اجزای سازه های عمرانی از قبیل تیرها، ستوها، پله ها، اتصالات فولادی، دیوارها و … را برای مهندسین فراهم میکند. پس از طراحی جزئیات سازه در +midas Design طراح امکان خروجی گرفتن نقشه اتوکد بنای طراحی شده را خواهد داشت.

کاربران به سادگی با تغییر پارامترهای مختلف طراحی امکان مطالعه و بررسی پارامتریک سازه خود را خواهند داشت. این برنامه قدرت طراحی هر نوع اجزای سازه ای را دارد و این طراحی بر مبنای آخرین کدها و استانداردهای موجود است لذا نقشه نهایی اتوکد یک نقشه استاندارد و کاربردی خواهد بود.

واسط کاربری ساده این نرم افزار در کنار قابلیتهای مطالعه پارامتریک، آن را به یکی از نرم افزار مطرح در این حوزه مبدل کرده است. +midas Design برای سرعت بخشیدن به فرایند طراحی و سادگی کار و افزایش دقت ساخته شده است و مهندسین و معماران به خوبی میتوانند از قابلیتهای این محصول برای پیشبرد بهتر کارهای خود بهره ببرند.

امکانات و ویژگی های +midas Design:
واسط کاربری ساده و توانمند
تعریف ساده پارامترها
کارایی و سرعت بالای طراحی و محاسبات
طراحی کامل اجزای سازه های فلزی و بتنی
امکان طراحی پیرامونی
توانایی طراحی فونداسیون و جا پای ستونها و اجزای پایه ای سازه
طراحی اتصالات فلزی
و …

Description

midas Design+ is a collection of handy structural component design and detailing tools, which are easy to use and speed up the day-to-day design process. midas Design+ is developed to be simple, fast and accurate.

It caters to the design needs of the engineers for quick and efficient design of various building components such as beams, columns, stair case, steel connections, slabs, basement walls, footings etc. After obtaining the design results and the detailing, the engineers can also obtain the AUTOCAD drawings for the designed items. The user can easily perform the parametric study by easily modifying the design parameters and cross section.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری