MITCalc 1.7

MITCalc 1.7

  • کاربرد : نرم افزار دسترسی به جداول مقایسه ای، مقایسه مواد مختلف و …
  • نسخه :Version 1.7
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : MITCalc
  • سال تولید : 2018

توضیحات

اگر مهندس مکانیک هستید، اگر طراح محصولید، فنی کار هستید و یا حتی دانشجو هستید و نیازمند انجام محاسبات فنی در شاخه تخصصی خود میباشید. و از طرفی نمیخواهید هزینه کنید (که البته در ایران منتفی است) و مهمتر از آن زمان زیادی برای نصب و کار کردن با نرم افزارهای سنگین وزنی همچون اینونتور برای رشته مکانیک، اتوکد برای نقشه کشی و سایر نرم افزار مهندسی صرف کنید. میتوانید از نرم افزار MITCalc به نحو احسن استفاده نمایید. این برنامه با گردآوری گسترده وسیعی از ابزارهای محاسباتی برای رشته های مختلف فنی مهندسی امکان انجام محاسبات روزمره را بسیار ساده میکند.

این برنامه تحت اکسل است و اگر با محیط اکسل کار کرده باشید کار کردن با این محیط را به دلیل آشنا بودن محیط بسیار آسان خواهید دید. MITCalc قادر است انواع محاسبات مرتبط با طراحی و ارزیابی را برای کارهای مختلفی از جمله: محاسبات مربوط به چرخ دنده ها از قبیل چرخ دنده های داخلی، خارجی، دندانه دار، چرخ دهنده های مخروطی، کرمی شکل، چرخ دنده های سیاره ای، محاسبات مربوط به تسمه پروانه، تجهیزات بلبرینگ دار، شفتها، اتصالات پیچ و مهره ای، محاسبات مربوط به انواع جوشها و سایر فرمولهای فنی را انجام دهد.

به کمک این برنامه امکان دسترسی به جداول مقایسه ای، مقایسه مواد مختلف و … را خواهید داشت که این امر باعث بهبود تصمیم گیری در انتخاب راه حلهای بهینه خواهد شد. رابط کاربری این برنامه که جای توضیحی ندارد چون وابسته به اکسل است و همانند آن محیطی ساده و قابل فهم دارد. علاوه بر این تمامی قسمتهای برنامه به صورت مفصل توسط راهنمای آنلاین برنامه توضیح داده شده است و با مثالهای ارائه شده به خوبی کاربرد تک تک فرمولهای محاسباتی و قسمتهای مختلف برنامه را درخواهید یافت. توصیه میکنیم اگر خواهان یک ابزار محاسبات مهندسی جمع و جور و همه کاره هستید MITCalc را یکبار امتحان کنید.

Description

MITCalc is a set of engineering, industrial, and technical calculations for your day-to-day routines. It will reliably, precisely, and most of all quickly guide you through the design of components, the solution of a technical problem, or a calculation of an engineering point without any significant need for expert knowledge.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری