MSC Actran 15.1

MSC Actran 15.1

  • کاربرد : نرم افزار شبیه سازی مسائل مرتبط با آکوستیک
  • نسخه :Version 15.1
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : MSC Software Corporation
  • سال تولید : 2018

توضیحات

نرم افزاری توانمند جهت شبیه سازی مسائل مرتبط با آکوستیک است. با استفاده از این برنامه میتوانید وضعیت آکوستیکی محصولات خود را به صورت بهینه و با بالاترین میزان کارایی طراحی کنید. Actran راه حلی جامع برای حل تمامی مسائل مرتبط با آکوستیک و ارتعاشات صدا است. این برنامه در صنایع مختلفی از جمله خودرو سازی، هوافضا و صنایع دفاعی کاربرد دارد، همچنین در صنعت تولید لوازم مصرفی نیز کاربردهای زیادی دارد. Actran به مهندسین کمک میکند تا طراحی محصولات خود را از زاویه عملکرد آکوستیکی مورد بررسی قرار دهند و تغییرات مورد نظر را اعمال کنند تا به بهترین و بهینه ترین طراحی ممکن دست پیدا کنند.

این برنامه دارای کتابخانه ای غنی از مدلهای مختلف مواد با کارایی بالا است که با آن میتوان طیف گسترده ای از مسائل مختلف را حل کرد. رابط کاربری این برنامه کاربرپسند و ساده است و امکان شخصی سازی آن نیز فراهم است. Actran با طبیعت ماژولار خود میتواند بر اساس نیازها و کاربردهای مد نظر شما ارائه و مستقر شود. یعنی اینکه برنامه از ماژولهای مختلفی ارائه شده است که بر اساس نیاز کاربران ارائه میشود. شاید برخی از امکانات این برنامه مورد نیاز دسته ای از کاربران نباشد لذا آنچیزی به مشتری عرضه میشود که کاملا به آن نیازمند باشد.

اگر بخواهیم به از کاربردهای این برنامه صحبت کنیم موارد متعددی میتوان مثال زد، به عنوان مثال از این برنامه میتوان برای بررسی ارتعاشات حاصله از موتورهای الکتریکی، موتورهای سوختی و قطعات مختلف آن، بلندگوها و … استفاده کرد و یا سر و صدای تولید شده توسط اگزوز، وضعیت صدا خفه کن و بهینه سازی آنها، دستگاه های تهویه مطبوع، میزان جذب صدا قطعات در اتاقک اتومبیل، قطار، هواپیما، دستگاه های صوتی مثل تلفنها و آلات موسیقی و … . این برنامه پاسخی به همه نیازهای مهندسین در حوزه آکوستیک و صداست.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری