Omron CX-One 4.40

Omron CX-One 4.40

  • کاربرد : نرم افزاری جهت پشتیبانی پیکربندی و برنامه نویسی PLC ها, HMI
  • نسخه :Version 4.4
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Omron Corporation
  • سال تولید : 2018

توضیحات

مجموعه نرم افزار CX-ONE به کاربران اجازه می دهد تا به ساخت, پیکبندی و دستگاه های میزبانی یک برنامه از جمله PLC, HMI, سیستم های کنترل حرکت و شبکه با استفاده از تنها یک بسته نرم افزاری بپردازند. Omron تنها اتوماسیون ارائه دهنده نرم افزار است که بروز رسانی خودکار سیستم را بکار گرفته است و کاربران را قادر می سازد به راحتی و به صورت رایگان بروز رسانی ها را دانلود و نصب کنند.

ویژگی و امکانات CX-ONE :
یک نرم افزار جهت پشتیبانی پیکربندی و برنامه نویسی PLC ها, HMI, حرکت و درایو ها, شبکه, درجه حرات و فرایند کنترل, تنظیم و تعویض و سنسور
شبیه سازی تعاملی آفلاین PLC و HMI تنها با یک منبع تامین کننده اتوماسیون
یک نصب و راه اندازی و شماره مجوز برای همه نرم افزار ها
ارائه ثبت نام رایگان, ارتقاء, کتابخانه رایگان, پرسش و پاسخ و کمک
یک بار نصب و راه اندازی شامل بروز رسانی رایگان به قابلیت های نرم افزار و پشتیبانی از سخت افزار
راه دقیق برای ورود برنامه ها با کلید کمتر و در نتیجه برنامه نویسی سریعتر. پنجره بصری, مرور نماد و ابزار راهنما, به معنی اشتباهات کمتر, و غلط املایی در طول راه اندازی نیاز به اصلاح دارند.
به منظور سرعت در ایجاد برنامه, آدرس نماد برای ورودی و خروجی به صورت خودکار افزایش می یابد. تابع مخصوص Copy/Paste برای تکثیر سریع با آدرس های متوالی. نماد برنامه های PLC مستقیما می توانند در دیگر برنامه های CX-ONE از جمله CX-Designer نرم افزار طراحی HMI استفاده شوند.

Description

The CX-One software suite allows users to build, configure, and program a host of devices such as PLCs, HMIs, motion-control systems and networks using just one software package with one installation and license number. This greatly reduces the hassle of software maintenance and management at both the End-User and OEM level. Omron is the only automation software provider that employs an online AutoUpdate system, allowing users to easily download and install updates for FREE.

One software to support configuration and programming of PLCs, HMI, motion & drives, networks, temperature & process controllers, regulation & switching, and sensors
Offline interactive PLC and HMI simulation, only possible with a single source automation supplier
One installation and license number for all software
On-line registration offers free upgrade, free libraries, FAQ and help

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری