PI Expert Suite 9.1.6 x86

PI Expert Suite 9.1.6 x86

  • کاربرد : نرم افزار طراحی منابغ تغذیه سوئیچینگ
  • نسخه :Version 9.1.6 x86
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 Bit
  • تولید کننده : Power Integrations
  • سال تولید : 2018

توضیحات

شامل برنامه های PI Expert – PI Xls – PI Viewer بوده که نرم افزاری بسیار توانمند برای طراحی منابغ تغذیه سوئیچینگ میباشد. این برنامه در یک محیط گرافیکی ساده و مرتب، ویژگی های مورد نیاز برای منبع تغذیه مورد نظر را از کاربر دریافت میکند و در نهایت با استفاده از آی سی های منبع تغذیه از پیش تعریف شده، به صورت خودکار مداری مناسب برای تبدیل طراحی میکند.

PI Expert تمامی اطلاعات مورد نیاز برای طراحی نمونه اولیه، شماتیک کلی مدار و پارامترهای و پیشنهادات را در اختیار شما قرار میدهد و به صورت دقیقی میتوانید روی جزئیات گوناگونی همچون تعداد چرخش سیم پیچها، ضخامت سیمها و سایر موارد مرتبط با مراحل مونتاژ و پیاده کردن مدار بر روی فیبر مدار چاپی نظارت کامل داشته باشید. این برنامه با خودکار سازی فرایند طراحی و انجام سریع محاسبات معمول در طراحی مدارهای سوئیچینگ، زمان مورد نیاز برای این کار را از چندین روز به چند دقیقه کاهش میدهد که این صرفه جویی زمانی بسیار چشمگیر است.

PI Expert از یک محیط طراحی مبتنی بر صفحات گسترده نیز برخودار است که در طی فرایند طراحی منبع تعذیه، امکانات کنترلی دقیقتری را برای کاربران فراهم میکند. این برنامه به شما اجازه میدهد تا با دستورات مرحله به مرحله ترانسفورماتورهای دقیقی طراحی کنید. تنها چیزی که این برنامه نیاز دارد، ارائه اطلاعات دقیق برای ورودی است، در صورت دقیق بودن این اطلاعات، سایر کارهای مورد نیاز به صورت خودکار توسط برنامه انجام میشود و خروجی نهایی با دقت بالای ارائه میشود. PI Expert تمامی آنچه برای طراحی منابع تغذیه سوئیچینگ مورد نیاز است در یک مجموعه واحد گردآوری کرده است و مهندسین برق و الکترونیک میتوانند از قابلیتهای این محصول برای پیشبرد سریعتر پروژه های خود بهره ببرند.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری