R&L CAD Services Plate'n'Sheet v4.10.21 eVersion

R&L CAD Services Plate'n'Sheet v4.10.21 eVersion

  • 3.0 (2 رای)
  • کاربرد : نرم افزار قطعات و پارتهای آماده برای استفاده در نرم افزارهای CAD
  • نسخه :Version 4.10.21
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • سال تولید : 2018

توضیحات

کتابخانه ای از قطعات و پارتهای آماده برای استفاده در نرم افزارهای CAD است که به راحتی میتوان خروجی نرم افزارهای CAD و یا CNC را از آن دریافت و از آنها در نرم افزارهای مطبوع خود استفاده کرد. در صنایع مختلفی همچون پتروشیمی، نفت، گاز و … سازه ها، ماشینها و تجهیزات از قطعات مشترک و مهمی برخوردار هستند که به دفعات از آنها در طراحی و مدلسازی های جدید استفاده میشود. Plate’n’Sheet با گردآوری تمامی این قطعات مشترک و پرکاربرد در یک برنامه کوچک و جمع و جور، کار طراحی مجدد این partها را در نرم افزارهای CAD ساده کرده است، در واقع شما تنها آیتم مورد نظر خود را در این برنامه انتخاب میکنید و با فرمت مورد نظر خود مثلا DXF خروجی دریافت میکنید و سپس در نرم افزاری مثل اینونتور و یا اتوکد و … استفاده میکنید. این برنامه هیچ پیشنیازی ندارد و ضمن نمایش حالت سه بعدی آیتم مورد نظر، نقشه دو بعدی آن را نیز نمایش میدهد و امکان چاپ و پلات گیری را نیز برای کاربران در نظر گرفته است.

امکانات و ویژگی های Plate’n’Sheet:
کتابخانه ای از قطعات مختلف
جستجوی راحت قطعات مورد نظر
تنظیمات مختلفی برای تغییر ضخامت خطوط
امکان تنظیم ابعاد به صورت دستی
تعیین ابعاد به صورت خودکار
امکان تغییر زاویه شیپ مورد نظر
امکان چاپ طرح مورد نظر
حالتهای مختلف نمایش
نمایش هزینه مواد به کار رفته
ارتباط موثر با اتوکد
و …

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری