Rockwell Software Studio 5000 v28.0

Rockwell Software Studio 5000 v28.0

  • 1.0 (2 رای)
  • کاربرد : چارچوبی استاندارد و یکپارچه از ابزارهای طراحی و مهندسی
  • نسخه :Version 28
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • سال تولید : 2018

توضیحات

چارچوبی استاندارد و یکپارچه از ابزارهای طراحی و مهندسی است. با استفاد از این چارچوب مهندسین قادر هستند در تمامی مراحل پیش تولید، طراحی و ساخت و پس از تولید بهبودهای چشمگیری کسب کنند. استفاده از ابزارهای این مجموعه باعث کاهش زمانی مورد نیاز برای طراحی محصول و ارائه آن با بازار خواهد شد. این نرم افزار به شما کمک میکند تا به نیازهای روزافزون بازار سریعتر پاسخ دهید و به صورت کلی هزینه های نهایی بیزنس خود را کاهش دهید. یکی از مزیتهای استفاده از این چارچوب این است که میتوان تمامی فرایندهای مهندسی و کنترلی را در یک محیط استاندارد و واحد توسعه و مدیریت کرد چرا که سوئیچ بین ابزارهای مختلف علاوه بر هزینه های زمانی و مالی، ناسازگاری ها و کمبودهایی هم ممکن است در پی داشته باشد.

ابزارهای این مجموعه به گونه ای طراحی شده اند که توسعه پذیری و انعطاف بالایی را هم در مراحل تولید و هم طراحی به ارمغان می آورند. محیط طراحی پروژه ها بسیار ساده طراحی شده است. کدهای مورد نظر را به راحتی میتوانید بنویسید، سازمان دهی کنید، آزمایش کنید و در هر زمان تکثیر کنید. شما میتوانید انواع محتوا را در این نرم افزار تولید، ذخیره و به اشتراک بگذارید. سیستم جستجوی این فریم ورک نیز بسیار کارامد طراحی شده است. شما هر جستجویی که انجام دهید در تمامی ابزارهای زیر مجموعه جستجو میشود و نتیجه نهایی به شما نمایش داده میشود. یکی از مزیتهای مهم این چارچوب نرم افزاری امکان فعالیت تیمی بر روی پروژه هاست. افراد مختلفی با نقشها و وظایف مختلف میتوانند در حوزه مربوط به خود در قالب یک تیم بر روی پروژه ها کار کنند.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

  • 0990xxx0146
    (20:28)   1399/12/24
    #
    گزارش تخلف گزارش تخلف دارد
    ba salam
    nasb nemisheh

بارگزاری