Schlumberger PetroMod 2012.2 x64

Schlumberger PetroMod 2012.2 x64

  • کاربرد : نرم افزار مدلسازی تکامل حوزه های رسوبی
  • نسخه :Version 2012.2 x64
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 64 Bit
  • تولید کننده : Schlumberger
  • سال تولید : 2018

توضیحات

نرم افزاری توانمند برای مدلسازی تکامل حوزه های رسوبی است. این برنامه با در نظر گرفتن دوره های زمین شناسی مختلف، مدلسازی سیستم های نفتی و لرزه ای، پدیده هایی همچون مهاجرت رسوبات و شرایط مختلف سطحی و زیرسطحی، تجزیه و تحلیل حوزه های رسوبی را تکمیل میکند و به مهندسین کمک میکند تا اطلاعات ارزشمندی را در زمان کمتری به دست آورند. با استفاده از این برنامه بررسی پروسه کاهش و تلفات لایه های هیدروکربنی کار سختی نخواهد بود چرا که با در اختیار داشتن دوره های مختلف زمین شناسی، بررسی این تغییرات امکان پذیر خواهد بود.

PetroMod با دقت بالایی مسیرهای مهاجرت هیدروکربن، مقدار آن و زمان و تاریخچه این مهاجرتها را در شرایط سطحی و زیر سطحی به خوبی مدلسازی میکند. این محصول در مدلسازی سیستم های نفتی با مقیاس بزرگ (یک بعدی، دو بعدی و یا سه بعدی) از حوزه های کوچک و جزئی و پراکنده گرفته تا ارزیابی کل منطقه و حوزه تحت نظر هیچ گونه محدودیتی ندارد. مدلهای ارائه شده پویا هستند، بدین معنا که رکوردهای اطلاعات کاملی در مورد تکامل ساختار حوزه، وضعیت دما، سوابق فشار، اثرات آن بر مهاجرت، انباشتها، اتلاف نفتی و گازی و بسیار از پارامتریهای اطلاعاتی دیگر در اختیار مهندسین قرار میدهد تا بتوانند در مقیاس کلان تصمیم گیری درستی اتخاذ کنند.

خواصی همچون نسبت گاز به نفت (GOR) و یا گرانروی API به راحتی امکان آنالیز، استنباط و پیش بینی های لازم را دارا هستند. PSM یا مدلسازی سیستمهای نفتی، جزئی حیاتی از ریسکها و خطرهای اکتشاف میدان های نفتی است که میتوان در تمامی مراحل اکتشاف – از همان مراحل اولیه اکتشاف که کنترل خاصی روی شرایط نداریم تا مراحل بعدی که روال کار هدایت پذیرتر است مورد اجرا قرار دهیم که با استفاده از این برنامه اعمال این موارد کار آسانی است.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری