Schneider Electric OPC Factory Server 3.50

Schneider Electric OPC Factory Server 3.50

  • کاربرد : نرم افزار برقراری ارتباط نرم افزاری و سخت افزارهای کنترلی همچون PLC ها
  • نسخه :Version 3.5
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • سال تولید : 2018

توضیحات

محصولی توانمند و راه حلی برگزیده برای برقراری ارتباط بین سامانه های نرم افزاری و سخت افزارهای کنترلی همچون PLC ها در صنعت میباشد. OPC برگرفته از عبارت OLE for Process Control میباشد که یک پروتکل استاندارد و جهانی برای تبادل داده ها و پارامترهای مختلف در بین سامانه های کنترلی صنعتی همچون اسکادا است. این استاندارد بر اساس همان تکنلوژی OLE/DCOM شرکت مایکروسافت ارائه شده است و هدف از این استاندارد افزایش کارایی و برقراری پل ارتباطی استاندارد و متحد الشکلی بین منابع داده و مصرف کنندگان داده میباشد.مزیت این پروتکل در این است که وابستگی به سخت افزار ندارد و به همین خاطر میتوان آن را برای محیطهای سخت افزاری و نرم افزاری در صنایع مختلف آماده سازی کرد.

OPC Factory Server یا OFS بر مبنای همین پروتکل اجازه میدهد تا برنامه های ویندوزی به داده های PLC به صورت در لحظه دسترسی داشته باشند و برای مقاصد مورد نظر از این داده ها بهره مند شوند. کاری که این برنامه انجام میدهد ساده کردن و شفاف سازی فرایند ارتباط بین نرم افزار و سخت افزار میباشد.

دسترسی به اطلاعات کلیدی و مهم، اینترفیس باز، معماری شفاف و قابلیت استفاده در سیستم های نرم افزاری مختلف تنها بخشی از مزایای استفاده از OPC Factory Server میباشد. از این برنامه میتوان در سامانه های نرم افزاری اسکادا، MES, ERP تا نرم افزارهای صفحه گسترده ای همچون اکسل استفاده کرد و سیستم های اتوماسیون کارآمدی را طراحی و پیاده سازی کرد. اینترفیس باز این محصول نیز اجازه میدهد تا برنامه نویسان با استفاده از زبان ++C به صورت مستقیم به سرور OPC متصل شوند و داده های مورد نظر خود را استخراج کنند. استفاده از این محصول به برنامه نویسان اجازه میدهد تا در کمترین زمان ممکن و یا حداقل دانسته های فنی در این حوزه، سامانه کنترلی مورد نظر خود را طراحی و پیاده سازی کنند و درگیر جزئیات سطح پایین این سیستم ها نشوند.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری