Splunk Enterprise 6.4.3 x86

Splunk Enterprise 6.4.3 x86

  • کاربرد : نرم افزار جمع آوری و آنالیز انواع داده ها و اطلاعات عملیاتی
  • نسخه :Version 6.4.3 x86
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 Bit
  • تولید کننده : Splunk
  • سال تولید : 2018

توضیحات

جمع آوری، تجمیع داده ها و آنالیز آن ها برای اتخاد تصمیمات به صورت دستی کاری بسیار زمان بر و مشکل است چرا که امروزه حجم داده ها بسیار زیاد بوده و هر لحظه نیز بر مقدار آن افزوده می شود. Splunk Enterprise نرم افزاری است که جمع آوری و تجزیه و تحلیل داده های بی شمار و عظیم ایجاد شده توسط زیرساخت های فن آوری، سیستم های امنیتی و برنامه های کاربردی کسب و کار را بسیار سریع و ساده می کند و به شما در اتخاذ و انجام تصمیمات کاری یاری می رساند. این برنامه با نظارت و آنالیز داده های تولید شده توسط برنامه ها و دستگاه ها اطلاعات با ارزشی از فعالیت های مشتری ها و کاربران مانند کلیک ها و معاملات گرفته تا رخداد های امنیتی و فعالیت های شبکه را دراختیار شما می گذارد. همچنین با طیف گسترده ای از امکانات مانند جستجوی قدرتمند، مجازی سازی و بسته بندی محتوا برای استفاده موردی به کاربر امکان فهم سریعتر اطلاعات و نتایج و اشتراک آن با سایرین را می دهد و برای کاربرانی با دانش بالاتر قابلیت جستجوی زبان پردازش (SPL) را جهت ایجاد ارتباط عمیق تر و بسیار پیشرفته‌ داده‌ها فراهم می کند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Splunk Enterprise:
- جمع آوری و شاخص بندی اطلاعات ماشین از تمامی منابع
- قابل استفاده در زمینه های مختلف کسب و کار
- امکان جستجو، تجزیه و تحلیل، تجسم سازی و فیلتر گذاری داده ها
- امکان کنترل دسترسی کاربران به پنل با ایجاد پسورد
- دارای مدل های مختلف برای نمایش اطلاعات
- رابط کاربری ساده و کاربردی
- قابلیت کار با زبان پردازش (SPL)
- و ...

Description

Splunk Enterprise makes it simple to collect, analyze and act upon the untapped value of the big data generated by your technology infrastructure, security systems and business applications giving you the insights to drive operational performance and business results.By monitoring and analyzing everything from customer clickstreams and transactions to security events and network activity, Splunk Enterprise helps you gain valuable Operational Intelligence from your machine generated data. And with a full range of powerful search, visualization and pre-packaged content for use-cases, any user can quickly discover and share insights. Just point your raw data at Splunk Enterprise and start analyzing your world.

Here are some key features of "Splunk Enterprise":
- Collects and indexes log and machine data from any source
- Powerful search, analysis and visualization capabilities empower users of all types
- Apps provide solutions for security, IT ops, business analysis and more
- Enables visibility across on premise, cloud and hybrid environments
- Delivers the scale, security and availability to suit any organization
- Available as a software or SaaS solution

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری