StruCalc v9.0.2.5

StruCalc v9.0.2.5

  • کاربرد : نرم افزار طراحی و آنالیز سازه ها
  • نسخه :Version 9.0.2.5
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • سال تولید : 2018

توضیحات

نرم افزاری توانمند و ساده برای طراحی و آنالیز سازه ها است. البته کاربرد اصلی این برنامه در آنالیز و طراحی تیرآهنها، ستونها و ساخت فونداسیون با استفاده از چوب، الوار و فولاد است. این نرم افزار یک محصول ایده آل جهت آنالیز و طراحی سازه های مسکونی است و در واقع بیشترین کاربرد آن در طراحی بناهای مسکونی به چشم می آید. البته با توجه به کلی بودن زمینه های کاری این نرم افزار در سایر موارد نیز میتوان به خوبی از توانایی های این برنامه برای اهداف تحلیلی و محاسباتی بهره برد.

این نرم افزار تا حد امکان ساده طراحی شده است و هدف شرکت سازنده ارائه یک محصول میان رده و در عین حال کارآمد برای انجام کارهای تحلیلی مهم در پروژه های سازه ای است. این برنامه قدمت بالایی دارد و از سال 1993 تا کنون پیشرفت های بسیار چشمگیری داشته است. در این مدت هم تیم مهندسی این شرکت و هم تیم برنامه نویسی به بلوغ بالایی دست یافته اند و در حال حاضر با نرم افزاری بی نقص و بسیار کارامد روبرو هستیم. تمامی معماران، مهندسین، طراحان ساختمان و حتی افرادی که میخواهند منزل مسکونی خود را طراحی و مدل سازی مجدد کنند میتوانند از این برنامه استفاده کنند.

StruCalc به صورت ماژول بندی شده طراحی مورد نظر شما را انجام میدهد. در حال حاضر 11 ماژول مختلف برای طراحی در این نرم افزار پیش بینی شده است که با استفاده از آنها میتوان انواع پروژه های معماری را انجام داد. هر ماژولی تنظیمات مختص خود را داراست و با تغییر پارامترهای مختلف آن میتوان به نتیجه مورد نظر دست یافت. با استفاده از StruCalc میتوان کف ساختمان، دیوارها، سقفهای کاذب و هر آنچه در طراحی پروژه های معماری مورد نیاز است را طراحی کرد و در نهایت با آنالیزهای مختلف و مشاهده گزارشهای تحلیلی نسبت به ایمنی و استحکام سازه اطمینان حاصل کرد.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری