NCSS 12.0.2

NCSS 12.0.2

  • کاربرد : نرم افزار تجزیه و تحلیل آمار
  • نسخه :Version 12.0.2
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : NCSS
  • سال تولید : 2018

توضیحات

نرم افزارهای مرتبط با آمار و تحلیل و آنالیز آن ها از جمله نرم افزارهایی هستند که سهولت و همچنین صرفه جویی وقت و هزینه را در کارها به ارمغان می‌آورند و به عبارت دیگر موجب تسریع و اجرای بهتر امور می‌شوند. برای انجام یک پروژه لازم است تا اطلاعات در یک بانک اطلاعاتی قرار گیرند و مورد تحلیل و آنالیز قرار گیرند تا نقص‌های احتمالی برطرف شود و میزان اشتباه به حداقل برسد. در این زمینه نرم افزارهای بسیاری وجود دارد و یکی از گزینه‌های مناسب در میان این گونه نرم افزارها NCSS PASS است که امکانات کامل و جامعی را در اختیار شما قرار می‌دهد تا به بهترین شکل داده‌های خود را تحلیل نمایید. در انجام این کارها می‌توانید از بیش از ۲۰۰ ابزار گرافیکی و آماری نرم افزار استفاده کنید. از جمله دیگر امکانات نرم افزار می‌توان به امکان رگرسیون خطی و غیرخطی، امکان رسم انواع نمودار و آمار توصیفی اشاره کرد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار NCSS PASS:
- دارای بیش از ۲۰۰ ابزار گرافیکی
- امکان رسم نمودارهای مختلف
- پشتیبانی از درگ و دراپ
- سازگار با نسخه‌های مختلف ویندوز
- و ...

Description

PASS software is an easy-to-use research tool for determining the number of subjects that should be used in a study. As the leader in sample size technology, PASS performs power analysis and calculates sample sizes for over 230 statistical tests and confidence intervals. With more sample size options than any other package, PASS is the best research planning tool on the market.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری