Driver Tonic 1.0.0.7

Driver Tonic 1.0.0.7

  • کاربرد : نرم افزار به روز رسانی درایور های سیستم
  • نسخه :Version 1.0.0.7
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : pctonics
  • سال تولید : 2018

توضیحات

یک نرم افزار عالی برای به روز رسانی درایورهای سیستم به صورت سریع می باشد. ابزاری که درایورهای قدیمی شما را به جدید آپدیت خواهد کرد و به شما این امکان را می دهد تا به صورت یکبار ضربه بزنید تا تجربه ای صحیح از کامپیوتر خود به دست بیاورید.

چرا باید نرم افزار Driver Tonic را نصب مکنیم؟ زیرا شما می توانید عملکرد سیستم خود را بالا برده و کارآمدتر نماید و با استفاده آسان می توانید باعث افزایش سرعت به روز رسانی درایورها شود.




ویژگی های کلیدی نرم افزار:

سیستم شما
آپدیت درایور
هنگامی که یک درایور منسوخ یا ناسازگار باشد، خطاهای احتمالی در سیستم شما ایجاد می شوند. ویژگی Driver Updater کامپیوتر شما را برای تمامی درایورهای های قدیمی، گم شده و یا فاسد اسکن می کند و به شما اجازه می دهد تا آخرین درایورها را از یک پلت فرم واحد نصب کنید تا مشکلات سخت افزاری و بهبود عملکرد کامپیوتر بهبود یابد.

ویندوز شما
اسکن رجیستری نامعتبر است
ثبت نام های نامناسب لزوما مضر نیست، اما تمیز کردن آنها ممکن است زمان ارتباط را افزایش دهد، زمانی که نرم افزار های مختلف با سیستم های ثبت نام ارتباط برقرار کنند. Driver Tonic به شما این امکان را می دهد که این Registries نامعتبر را با یک کلیک تمیز کنید.

امنیت وب
با استفاده از ویژگی حفاظت از وب خود کاربران را ایمن می کند. این مانع از عفونت های مخرب با مسدود کردن وب سایت های آسیب پذیر و دریافت ها برای شما می شود.از مرورگرهای بزرگ مانند مرورگرهای کروم، فایرفاکس و اینترنت پشتیبانی می کند.

Description

Experience an enhanced PC by updating all your system drivers with Driver Tonic. The utility quickly finds your outdated or missing drivers and lets you update them instantly in a single tap to give you a smooth PC experience always. Why Install Driver Tonic? With Driver Tonic, you can enhance the performance of your system in the most efficient manner with its easy to use built-in features.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری